Flyverdragt str. 3år?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2018

Mullesmith

Jeg kunne bare se at det var endten str.90 eller 100. Og hvis jeg kigger på Joha tøjmærets størrelsesguide, så svarer 100 til 98/104, og nu er han trods alt i 92 i tøj. Hans flyverdragt nu er selvfølgelig 86 og den passede han også sidste år. Han er kun 85cm høj, men en lille tyk fyr. Jeg håber han vokser mere end 5cm inden næste sæson 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2018

Mullesmith

Lje skriver:

Vores søn bliver 3 år om 3 måneder. Han er lige hoppet i str. 104. Han er høj og slank. Han flyverdragt er str. 98 fra Isbjörn og den sidder rigtig godt med god plads til mere vinter.

Str. 100 lyder voldsomt til en, der pt er 86/92. Det er potentielt om 7-8 måneder, den skal i brug. Det er mange størrelser at vokse på kort tid. Men hvis du kan regulere den i livet, hals og hue - spænde ind efter behov så måske. Men for store flyverdragter er nitten for ungerne at rende rundt i.

Vh.

Det var endten str.90 eller 100. Kunne ikke finde en størrelsesguide, men tøjmærker Joha kører med samme skala og det svare det til 98/104 og 90 svarer til 86/92. Jeg må bare vente og se tiden an  ellers finder vi en anden dragt. 

Anmeld Citér

27. februar 2018

Vik

Min dreng brugt 92 i starten er vinter i tøjet, flyverdragt er str 92, til næste vinter købt vi str 104. 

Anmeld Citér

28. februar 2018

MorTil3+

Vores søn bliver 3 år i morgen og han er lige begyndt at bruge str 98 i tøj, han var str 86 sidste vinter. Så jeg tænker ikk det er helt galt, flyverdragten skal gerne være lidt større end tøj str. Men han har også taget et ordentligt ryk i år.

Anmeld Citér

28. februar 2018

Mullesmith

MorTil3+ skriver:

Vores søn bliver 3 år i morgen og han er lige begyndt at bruge str 98 i tøj, han var str 86 sidste vinter. Så jeg tænker ikk det er helt galt, flyverdragten skal gerne være lidt større end tøj str. Men han har også taget et ordentligt ryk i år.

Så er jeg nok ikke helt bed siden af. Jeg tænker også at en str.90 som er den er nummer mindre, vil blive for lille til næste vinter. 

Anmeld Citér

28. februar 2018

MorTil3+

Mullesmith skriver:

Så er jeg nok ikke helt bed siden af. Jeg tænker også at en str.90 som er den er nummer mindre, vil blive for lille til næste vinter. 

Ja den kunne vel ha gået den her vinter hvis han er 86 nu.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.