Flyverdragt str. 3år?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.880 visninger
15 svar
5 synes godt om
26. februar 2018

Mullesmith

Hej Alle

har lige købt flyverdragter på tilbud til næste vinter. Hvad bruger jere 3årig ca? 

Dragten jeg har købt hedder str.100. Min Søn har i år brugt str.86. 

Det er svært at købe i forvejen, men pengene er mange at spare. :-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2018

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Mullesmith skriver:

Hej Alle

har lige købt flyverdragter på tilbud til næste vinter. Hvad bruger jere 3årig ca? 

Min datter brugte str 98 sidste vinter. Denne vinter har hun haft flyverdragt i str 104, og det har været helt perfekt. - Hun bliver 4 til sommer. 

Alt efter mærke er str 100 nok lige lovligt stort hvis han i år har brugt 86, tror jeg. Men han kan jo tage en kæmpe spring over sommeren, det er ikke til at vide.

Anmeld Citér

26. februar 2018

Mullesmith

MummiT skriver:

Min datter brugte str 98 sidste vinter. Denne vinter har hun haft flyverdragt i str 104, og det har været helt perfekt. - Hun bliver 4 til sommer. 

Alt efter mærke er str 100 nok lige lovligt stort hvis han i år har brugt 86, tror jeg. Men han kan jo tage en kæmpe spring over sommeren, det er ikke til at vide.

Nej det er ikke så nemt at vide, han er lige blevet 2 år og han er nu i rykket op i 92 i tøj, har stadig dele han passer i 86. Det er bare ikke så nemt at regne ud hvad str.100 er om det bare er centimeter? For tænker da nok han kan nå at vokse 5-8 cm inden næste vinter? Eller er det meget? Well jeg tager chancen. Kan se at ifølge tøjstørrelse tabeller, så svarer en str.100 til 98/104, så jeg satser på det går. 

Anmeld Citér

26. februar 2018

Mullesmith

MummiT skriver:

Det er denne jeg bar købt, kender ikke mærket, er bare vild med gul 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

26. februar 2018

Lje

Mullesmith skriver:

Det er denne jeg bar købt, kender ikke mærket, er bare vild med gul 

Vores søn bliver 3 år om 3 måneder. Han er lige hoppet i str. 104. Han er høj og slank. Han flyverdragt er str. 98 fra Isbjörn og den sidder rigtig godt med god plads til mere vinter.

Str. 100 lyder voldsomt til en, der pt er 86/92. Det er potentielt om 7-8 måneder, den skal i brug. Det er mange størrelser at vokse på kort tid. Men hvis du kan regulere den i livet, hals og hue - spænde ind efter behov så måske. Men for store flyverdragter er nitten for ungerne at rende rundt i.

Vh.

Anmeld Citér

26. februar 2018

Allenavnevartaget

Umiddelbart syntes jeg det lyder lige vovet nok at tro han vokser så meget, men det er jo ikke til at sige.

Jeg har opgivet at købe tøj til engang i fremtiden, da jeg kun er endt med tøj som ungerne aldrig fik brugt fordi det ikke kom til at passe alligevel.

Anmeld Citér

27. februar 2018

FruStolpe

Vores 3 årige (4 til maj) bruger str 98. 

Anmeld Citér

27. februar 2018

100%anonym

Mullesmith skriver:

Hej Alle

Min søn er 2,6. Sidste år brugte han molo str 80. Han bruger den samme i år. Først nu den er begyndt at stumpe lidt på armene. 

Anmeld Citér

27. februar 2018

Carina:-)

Jeg tror 92 er rigeligt.

En forstår dragt kan han hverken bevæge sig i eller holde varmen.

Anmeld Citér

27. februar 2018

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

Min dreng på tre år brugte str 92 sidste vinter. Han tog et ordentligt ryk hen over efteråret og bruger denne vinter størrelse 104. Det er så svært at forudsige, men hellere lidt for stor end lidt for lille, og man sparer jo lidt penge ved at købe på tilbud 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.