Turen går til...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2018

Mom

Profilbillede for Mom

Vi har bestilt sommerferien igennem TUI. 2 voksne, 1 ung og 1 barn. 1 uge i Tyrkiet med all inklusive til 27.000 kr. Det syntes jeg ikke umiddelbart er mange penge. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2018

Vik

Køber aldrig pakkerejser. Det er så ekstremt dyrt. 

Vi har købt en rejse til Bulgarien ( 4 voksne, 3 børn og 1 unge): fly tur/retur, ekstra baggage, 2x 3 værelseslejlighed med havudsigt mulighed for morgenmad til i alt 15.000 

Anmeld Citér

25. februar 2018

Lenchick

Hvor finder du fx hoteller henne?

Som en anden svarede, så booking.com eller hotels.com

vi har dog været i Italien (Ligurien) i efterårsferien og det var en samlet pakke, fundet på TravelBird. Vi havde 1/2 pension på et lille hotel og betalte kun 5000 for 2 voksne og 2 børn for en hel uge. Morgenmaden var ringe, men aftensmaden var lækker med to retter hver aften.

Vi fløj direkte fra Billund til Pisa, lejede en bil hjemmefra (carrental.com) og kørte de 100 km der var til hotellet. 

Flybilletter Billund-Pisa retur kostede kun 4800 for 2 voksne og 2 børn (3 og 6 år) og det var med Ryanair, hvilket vi flyver meget ofte med. 

Anmeld Citér

28. februar 2018

Peterkent

Jeg har erfaringer med, at skal man på ferie i ugerne 27-32 bliver det svært, at finde noget til ok priser.
Sidste år var jeg afsted i uge 29, hvor jeg her tog på en afbudsrejse med min familie.
Håber du finder en rejse, men ellers kan du også vente, og satse på en afbudsrejse.
Mvh Peter Kent 

Anmeld Citér

28. februar 2018

tossen93

Det kommer helt an på hvad i vil. Om det er nødvendigt at bo på hotel. Eller om en bungalow på en campingplads kan gøre Det?

Vi var afsted, 2 voksne og 1 barn. Vi  boede på den skønneste campingplads, med pool område, Børne disko og de skønneste legepladser. Kun 15 minutter fra Rom i bus.  Vi gav 4500 for en uge, med fly.  Og der var fine muligheder for at spise på campingpladsen, og købe rundstykker med hjem til "hytten ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.