Turen går til...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.147 visninger
14 svar
0 synes godt om
25. februar 2018

anjo01

Jeg vil rigtig gerne sydpå med min søn til sommer, efter den dårlige sommer sidste år. Jeg har søgt nettet tyndt, men dynes ferierne koster minimum 9000 uden mad. 

Jeg søger efter et børnevenligt hotel - gerne med morgenmad inkluderet som minimum. Er det bare umuligt at opstøve til en nogenlunde pris? Det er kun mig og min søn på to år. Det skal være i juli. 

Hvor bestiller I andre jeres ferier?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2018

Lenchick

anjo01 skriver:

Jeg vil rigtig gerne sydpå med min søn til sommer, efter den dårlige sommer sidste år. Jeg har søgt nettet tyndt, men dynes ferierne koster minimum 9000 uden mad. 

Jeg søger efter et børnevenligt hotel - gerne med morgenmad inkluderet som minimum. Er det bare umuligt at opstøve til en nogenlunde pris? Det er kun mig og min søn på to år. Det skal være i juli. 

Sammensætter selv. Vi finder flybilletter til destination vi gerne vil til og finder selv et hotel. 

Anmeld Citér

25. februar 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det blir altid meget dyre, så snart man ska ha mad med i prisen.

Vi er 2 voksne og 2 børn og ka ik gøre det for under de 30-35,000kr, med mad.

Vi var på menorca sidste år. Vildt lækkert og meget billiger end feks Mallorca, som også er rigtig dejlig. Vh Stine 

Anmeld Citér

25. februar 2018

anjo01

Lenchick skriver:

Sammensætter selv. Vi finder flybilletter til destination vi gerne vil til og finder selv et hotel. 

Hvor finder du fx hoteller henne?

Anmeld Citér

25. februar 2018

anjo01

StineW79 skriver:

Vi var på menorca sidste år. Vildt lækkert og meget billiger end feks Mallorca, som også er rigtig dejlig. Vh Stine 

Det er godt nok også mange penge! �� Mad inkluderet er ikke et must, men det ville da være dejligt med morgenmad inkluderet ��

Anmeld Citér

25. februar 2018

Allenavnevartaget

Gå udenom de store turist paradiser, så er der stor forskel på priserne, og oftest også på servicen. Man kan være heldig at finde nogle gode deals på diverse af de sider, og ellers så er det at sammensætte selv (og så også selv sørge for ordentlig rejseforsikring)

Anmeld Citér

25. februar 2018

Allenavnevartaget

anjo01 skriver:

Hvor finder du fx hoteller henne?

Hotels.com eller booking.com

Anmeld Citér

25. februar 2018

Snoopy77

StineW79 skriver:

Hvor boede I og hvem rejste I med?

Anmeld Citér

25. februar 2018

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Jeg sammensætter ALTID selv - bestiller fly og hotel seperat.

i uge 7 var vi på Gran Canaria. Super lækkert hotel med all inkl. I Puerto Rico (klart den side af øen man skal vælge - klimaet er langt bedre her)

Med Spies kostede rejsen 7.200 pr./person. Jeg bestilte flybilletter og bookede så hotel med all inkl. Direkte på hotellets hjemmeside og vi kom afsted for 4.500 kr./person.

Det var inkl. Taxa som kørte os til og fra lufthavnen.

Anmeld Citér

25. februar 2018

lineog4

Vi booker altid selv - havde vundet et gavekort til Spies og var overrasket over hvor meget dyrere det er med et rejseselskab - jeg er så gammel så jeg kan huske da de frigav flybilletter fra rejseselskaberne og de var meget biligere end de ordinære sådan er det absolut ikke længere. 

Prø at gå på Momondo og søg flybilletter og booking.com og søg på hotellerne.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.