Psykolog fordrejer mine ord til kommunen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79
Anonym skriver:

Jeg har skrevet en lang mail til ham hvori jeg fortæller jeg er chorkeret og citere ham og forklare at jeg ikke kan genkende mig selv eller nogle af de udtagelser. Han har desværre fri om fredagen så han ser den først mandag. 

Mandag har jeg så en i forvejen aftalt tid med ham. Har godt nok lyst til at blive væk, men har valgt at tage afsted selvom jeg ikke føler for det. 

Jeg vil gerne have han sidder foran mig og forsvare sine udtagelser. Er godt klar over han ikke retter i sin underretning, men jeg vil have en forklaring. Derudover vil jeg gøre det klart at skal jeg fortsætte i et forløb bliver det ikke hos ham, da jeg har mistet tilliden til ham. 

Måske det ku være en god ide, at tage en bisidder med til mødet, som tager notater af, det der blir sagt! Vh Stine 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2018

Taco78

Profilbillede for Taco78
Anonym skriver:

Ja da vi i første gang henvendte os for at søge hjælp til vores hårde tid ville kommunen gerne lave en undersøgelse på børnene just In case som de sagde.

Altså bad de inst. Om udtagelser på børnene og her viste der som beskrevet før ingen bemærkninger da begge børn er trygge og trives. 

Derefter lukkede de den. De ville bare lige sikre sig at børne ikke havde brug for støtte. 

Nu har vi fået ny sagsbehandler da den gamle er stoppet og hun bruger så det faktum at der jo ligger udtagelser i forvejen. Samtidig med at hun mener man ikke skal tillægge dem værdi da de jo beskriver trygge børn. Foreslog hende at de kunne bede om en ny men dette ville hun ikke. Men børnesamtale vil hun gerne udsætte børnene for. 

Det virker som hun fokusere meget på at der før er bedt om udtagelser men slet ikke om hvorfor. 

Altså hvis den første sag er lukket med en begrundelse om, at der ikke er noget at komme efter, kan de ikke bruge det nu! Så må de jo have nye udtalelser fra inst. De kan jo ikke konkludere, at børnene ikke trives, hvis der ikke er noget, der underbygger det. 

Jeg vil også sige, at du skal tage en bisidder med til mødet som kan hjælpe dig med at du får sagt de ting du, mener er forkerte. 

/ Taco78 

Anmeld Citér

24. februar 2018

Anonym trådstarter

En bisidder er det hvem som helst eller kan man få en der ved noget nogen steder? 

Min mand skal self med til mødet.

må jo bare prøve at forklare dem hvad der er sket og sagt. Bare øv når sagsbehandleren allerede har sagt at hun tror mere på psykologen end mig. Så kan det møde jo egentlig være ligegyldigt. Så føler bare der er truffet en eller anden afgørelse ( hvad det så end er) på forhånd uanset hvad jeg siger og gør. 

Føles som om jeg møder op til retten med min forsvare og finder ud af dommen er faldet inden retssagen er gået i gang 

Anmeld Citér

24. februar 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79
Anonym skriver:

En bisidder er det hvem som helst eller kan man få en der ved noget nogen steder? 

Min mand skal self med til mødet.

må jo bare prøve at forklare dem hvad der er sket og sagt. Bare øv når sagsbehandleren allerede har sagt at hun tror mere på psykologen end mig. Så kan det møde jo egentlig være ligegyldigt. Så føler bare der er truffet en eller anden afgørelse ( hvad det så end er) på forhånd uanset hvad jeg siger og gør. 

Føles som om jeg møder op til retten med min forsvare og finder ud af dommen er faldet inden retssagen er gået i gang 

Ja det ka være hvem som helst! 

Det ka feks være en god ven/veninde. 

I ska bare være klar på, om hvedkommende ska være deltagende eller bare tage notater. I ka jo evt optage mødet, men tænker det kræver at i oplyser om dette, inden mødet. Vh Stine 

Anmeld Citér

26. februar 2018

Anonym trådstarter

Kort update

skulle til psykologen i dag. 

Fik konfronteret ham med hans løgne. 

Han vedkendte sig ca. 50% og lovede at sende et svar til kommunen og forklare hans fejl. Det har han gjort, dog har han ikke gjort det tydeligt. Han har svagt sagt at der nok var lidt misforståelser-  deridover nævnte han kun 3 ud af 8 af de fejl han trods alt indrømmede og lovede han ville rette-  altså ikke det han lovede mig. 

Tjekkede på nettet og fandt frem til at man godt må optage folk i smug hvis man selv er tilstede men ikke lade andre lytte med mindre en dommer siger ok. Jeg optog ham i smug og har derfor nu et bevis for at han indrømmer sine fejl så kommer det så vidt så har jeg noget. 

Surt det er nædvendigt men nu har jeg da bevis på at jeg ikke kan stole på ham. 

Jeg har meddelt ham at jeg vil spørge kommunen om jeg kan få en anden psykolog. 

Kommune mødet er i morgen og er pisse nærvøs og får nok ikke sovet i nat, men må jo bare gøre mit bedste og håbe. 

Anmeld Citér

27. februar 2018

Anonym

Sikke en rystende oplevelse. Kan godt forestå du er skide nervøs. Håber du har fundet en bisidder, som du kan tage med. Det er ret vigtigt at der sidder en, der ikke blandet ind i dine følelser..

Husk at alle kan lave fejl og kommunen holder nok et møde for at afklare de ting de skrev til dig om. Godt at du har gode udtalelser fra børnehaven.

Held og lykke med mødet. 

Anmeld Citér

27. februar 2018

Anonym

Anonym skriver:

Kort update

skulle til psykologen i dag. 

Fik konfronteret ham med hans løgne. 

Han vedkendte sig ca. 50% og lovede at sende et svar til kommunen og forklare hans fejl. Det har han gjort, dog har han ikke gjort det tydeligt. Han har svagt sagt at der nok var lidt misforståelser-  deridover nævnte han kun 3 ud af 8 af de fejl han trods alt indrømmede og lovede han ville rette-  altså ikke det han lovede mig. 

Tjekkede på nettet og fandt frem til at man godt må optage folk i smug hvis man selv er tilstede men ikke lade andre lytte med mindre en dommer siger ok. Jeg optog ham i smug og har derfor nu et bevis for at han indrømmer sine fejl så kommer det så vidt så har jeg noget. 

Surt det er nædvendigt men nu har jeg da bevis på at jeg ikke kan stole på ham. 

Jeg har meddelt ham at jeg vil spørge kommunen om jeg kan få en anden psykolog. 

Kommune mødet er i morgen og er pisse nærvøs og får nok ikke sovet i nat, men må jo bare gøre mit bedste og håbe. 

Hvordan er det gået i dag?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.