Jeg svare lige begge.
sagsbehandleren har skrevet i en mail at de vil lave børnesamtale på begge børn. Jeg ved ikke om vi må være tilstede men tror det ikke. Syntes bare det er mærkeligt at lave en samtale med et barn hvis sprog er yderst begrænset. Min datter er genert så jeg frygter også at hun vil være helt stille og hvad får de så ud af det? Hvad tolker de af det? Ja det er de spørgsmål jeg tumler med.
Jeg syntes også det er vild synd for børnene når de er så små at skulle være alene med en fremmed der forventer de skal fortælle mm.
Jeg snakkede med sagsbehandleren i telefonen idag( hun ringede til mig da hun modtog underretningen) Her rettede jeg hurtigt de fejl jeg kunne høre der var. Hun sagde hun ville sende et kopi til mig og så kunne jeg skrive rettelserne til hende, men at hun tog det for gode vare hvad der stod 
så føler bare det er nyttesløst at sige sandheden. Føler mig stemplet som løgner og føler ikke sandheden har en plads i det her.
Det føles som om at fordi der ligger en undersøgelse fra før så ser de rødt ( to forskellige sagsbehandlere) Hun nævnte også kort at måske de to udtagelser fra børnehaven og DP ikke var til at regne med 
så fordi udtagelserne ikke passer ind i hendes kasse af hvordan det burde være så kan de ikke bruges. Havde udtagelserne sagt at inst. også var bekymret så skal jeg love for de havde været vigtige.
Men nu hvor de siger vores børn er velfungerede så tillæger de dem ingen værdi 
må indrømme jeg er grædefærdig. Føler de har bestemt sig for at vores børn har det skidt uanset hvad 
Anmeld
Citér