Anonym skriver:
Er i et forhold med en psykisk manipulerede mand og er snart helt brugt op
Aner ikke hvordan jeg slipper væk, hvor tager man lige hen med tre børn (kun den yngste på to er han far til).
Vi har jævnligt skænderier, men efter han for et par md siden gik langt over stregen, kastede mig ned i gulvet og tog kvælertag på mig foran den toårige, har jeg ikke turde gøre andet end at bare holde mig i skindet og ikke sige eller gøre noget forkert.
Men jeg er så ked af det indeni, vil så gerne ud af det ustabile forhold. Har ingen venner tilbage, ingen fritidsfritidsaktiver og er faktisk begyndt at tro på jeg ikke er god nok. Er nærmest en skygge af mig selv, eller af den jeg var engang. Er bange for at have en depression, hvilket kun gør jeg føler mig endnu mindre værd. 
Han kritiserer konstant, nærmest alt jeg gør. Siger det er min skyld vores sex liv er dødt, da jeg er dårlig til det. Laver for sund mad, for meget han ikke gider sorterer fra, vasker gulvet forkert, mit job er ikke noget værd da jeg ikke tjener så meget som ham og kunne blive ved..
Har tidligere ville bryde forholdet, men han ville hvertfald ikke flytte da han også betaler til huslejen osv. Endte jo med han blev..
Hvad gør jeg ? Ville kommunen mon hjælpe med at komme på en akutbolig liste? Har lyst til bare stikke af men kan man jo heller ikke bare gøre..
Hej kære du ❤️ Jeg har netop gennemgået PRÆCIS det samme. Du er meget velkommen til at skrive til mig. Måske kan vi hjælpe hinanden? Og skulle du bo i nærheden af mig så er min dør åben! For jer alle 4. Jeg har i øvrigt selv 3 børn.