Pissed på min mand over "flirt"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.861 visninger
16 svar
26 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. februar 2018

Anonym trådstarter

Ej fortæl lige om jeg er forkert på den. I går mødte vi et par hvor min mand kender fyren. Og så blev min mand total pjattet overfor hende pigen, han livede totalt op og grinte som en forelsket teenager og hun var selv meget opsøgende. Da hendes fyr gik, så stod jeg med min mand og snakkede hun afbrød os og snakkede med min mand og han fniste, grinte og han var selv opsøgende. Jeg blev rimelige pissed indeni og da jeg talte med min  mand i telefon senere – så sagde han, ”hende det pigen er min kammerats nye dame, det var første gang vi lige skulle hilse på hende” Jeg sagde bare ”nå”. Så jeg tror godt han kunne mærke, at han var ”for meget”.

Men er så pissed og sur i dag og har lyst til at konfrontere ham, ved bare ikke hvordan og om jeg overreagere? Gider heller ikke skabe en unødvendig konflikt i vores ellers rigtig gode ægteskab, men gider heller ikke finde mig i hvad som helst…. Please vær ærlige… er i SÅ dårligt humør og sur på ham.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2018

IenFart

Profilbillede for IenFart

Okay, måske var det lidt for åbenlyst med dig lige ved siden af. Men jeg synes det er en voldsom overreaktion, især hvis det kun er en engangsoplevelse. Hvis det sker flere gange kan du da godt lade en bemærkning falde, men ellers synes jeg du skal læne dig tilbage og glæde dig over at I har et godt ægteskab og dyrke det.

Og det er ikke fordi jeg ikke kan sætte mig ind i at det kan være irriterende at være vidne til, men jeg synes ikke det bør afføde flere dage med surhed hvis I ellers har det godt sammen.

Anmeld Citér

20. februar 2018

Lilleguldklump

Det svært at vurdere om det var over grænsen når man ikke er der  

Jeg har også oplevet min kæreste snakkede lidt for godt med nogle piger men jeg ved heldigvis han bare er en person der snakker rigtig nemt med piger (på venneplan, og har rigtig mange pige veninder).

med det sagt, så hvis jeg havde oplevet noget der gjorder mig ked af det ville jeg altid sige det jeg går aldrig og holder noget inde fordi jeg har det bedre med af få det ud. Nogle gange bare en lille kommentar er nok for jeg får det ud og han lige er opmærksom på det, andre gange tager jeg en lang samtale om det. Handler om problemets opfang. Men jeg gider ikke gå og holde det inde, være sur og komme med små hints  

Hvis du går og er sur, så få set sagt, men på den rigtige måde

Anmeld Citér

20. februar 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det er umuligt at sige om du overreagere, for vi var der jo ik og så hva der "skete" 

Men personligt, ud fra det du skriver, så syntes jeg du overreager. 

De snakkede sammen, mens begge deres partner var til stede, og der skete en ord udveksling. Ik andet!

Udover det, så tænker jeg altså godt man må samle appetit ude, så længe man spiser hjemme. Og det der lyder for helt, helt uskyldig! Vh Stine 

Anmeld Citér

20. februar 2018

Nel

Jeg synes du overreagerer (ud fra det du har skrevet). Der er ikke sket noget. Man kan godt synes om en anden person, uden at ville være intime sammen.  Jeg synes det virker mere som om du lider lidt af jalousi og er angst for at din kæreste vil noget med hende pigen. Men der er altså ikke noget i vejen med den "hændelse" du beskriver, jeg ville ikke synes der var noget galt hvis det havde været min kæreste.

Anmeld Citér

20. februar 2018

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Som andre siger - man skulle nok have været der for at kunne vurdere, om det var for meget, eller om du er urimelig. Jeg synes også, det er relevant, om I har en forhistorie, der siger dig, at han generelt er tilbøjelig til at overse dig og kaste al sin opmærksomhed på andre kvinder.

Min mand og jeg er meget afslappede omkring flirt - hér er det nok mest mig, der er tilbøjelig til at flirte og lade mig charmere af andre mænd, men på den anden side ved jeg jo ikke, om han giver den gas, når jeg ikke er der  Vi har aldrig haft grund til at tvivle på hinandens klare opfattelser af, hvor grænsen går, og min mand synes bare, det er dejligt, at også andre mænd end ham kan synes, han har en sød kone  Når det er sagt, så kunne jeg ikke finde på at ignorere min mands eksistens og kaste min fulde opmærksomhed på en anden over lang tid fx til et selskab. 

Anmeld Citér

20. februar 2018

Anonym

Personligt syntes jeg det er ligegyldigt hvad vi andre mener. 

Hvis du har følt at han er gået over din grænse så skal du da snakke med ham. 

Grænser er forskellige. MEN du skal nok overveje om du skal være sur og skælde ud.. det er nok ikke så hensigtmæssigt. 

Men du skal self snakke roligt Med ham om at du følte det ikke var ok. At det var over din grænse og så skal I have en dyb snak omkring grænser og hvad I skal ske i fremtiden. 

Anmeld Citér

20. februar 2018

MorTilN

Havde det været min mand ville jeg bare fortælle ham stille og roligt at jeg blev ked af det og følte mig overset og det synes jeg ikke var så fedt. Så ved han det og har mulighed for at gøre noget ved det en mulig næste gang.

Vis min mand gør eller siger noget som jeg ikke føler er okay så siger jeg det til ham, hvordan skal han ellers vide det, forventer da også han siger til mig vis der er noget.

Hverken mænd eller kvinder er desværre ikke tankelæserer så  vi nød til at sige det højt vis der er noget der sårer os eller gør hos glade. Selv om det i nogle tilfælde vil være utrolig rart vis de bare kunne forstå hvad vi tænkte.

Anmeld Citér

20. februar 2018

Anonym

Anonym skriver:

Ej fortæl lige om jeg er forkert på den. I går mødte vi et par hvor min mand kender fyren. Og så blev min mand total pjattet overfor hende pigen, han livede totalt op og grinte som en forelsket teenager og hun var selv meget opsøgende. Da hendes fyr gik, så stod jeg med min mand og snakkede hun afbrød os og snakkede med min mand og han fniste, grinte og han var selv opsøgende. Jeg blev rimelige pissed indeni og da jeg talte med min  mand i telefon senere – så sagde han, ”hende det pigen er min kammerats nye dame, det var første gang vi lige skulle hilse på hende” Jeg sagde bare ”nå”. Så jeg tror godt han kunne mærke, at han var ”for meget”.

Men er så pissed og sur i dag og har lyst til at konfrontere ham, ved bare ikke hvordan og om jeg overreagere? Gider heller ikke skabe en unødvendig konflikt i vores ellers rigtig gode ægteskab, men gider heller ikke finde mig i hvad som helst…. Please vær ærlige… er i SÅ dårligt humør og sur på ham.

Tænker, at det var vigtigt for ham at gøre et godt (udadvendt) indtryk, fordi det er vigtigt for hans kammerat, at de går godt i spænd?

Du nævner ikke noget om hendes udseende - eller om dit, så er nysgerrig på, om du føler dig truet??

Anmeld Citér

20. februar 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11

Det er som en anden siger total underordnet hvad andre synes i denne situation. Du følte dig overset og blev ked af det. Det er dine følelser og selvom de i andres øjne er for meget, så er de der stadigvæk. Du skal ikke skælde din mand ud! Han har 110% sikkert ikke gjort det for at såre dig! Men du må meget meget gerne fortælle ham stolle og roligt at det der skete, gjorde dig ked af det og utryg og du følte dig overset. 

Hvis jeg kom og sagde sådan til min kæreste i en ikke bebrejdende tone, men helt stille og roligt - ville han give mig et kram, kys og sige undskyld og tænke over det fremadrettet.

men man er NØDT til at åbne munden hvis noget går en på.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.