Når ungerne hader fiskeolieen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2018

Troldemommi

Tobabyer skriver:

Tror man kan få sådan nogle fiskeolie vingummier, ved ikke om det er dem en anden skriver om, men måske det kunne være noget?

Hvis man kan få fiskeolie i vingummier tror jeg det leg ville være noget  det må undersøges, tak for rådet 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2018

HBV

Jer der køber eyeQ: hvor store er de ? Jeg kan få min søn til at sluge de der fra Graviomega, men jeg har ikke indtrykket af, at kvaliteten i dem er særlig god ��

Anmeld Citér

18. februar 2018

Lucky05

Hvis man kan få fiskeolie i vingummier tror jeg det leg ville være noget  det må undersøges, tak for rådet 

VI har de vingummier :-) 2 om dagen får vores datter.. de smager godt syns hun  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

18. februar 2018

Babilooo

Men fiskeolie behøver jo ikke være flydende?

det kan jeg da ikke engang lide selv som voksen. 

Der findes vingummifisk der er laver af fiskeolie. De kan købes på apoteket.

Anmeld Citér

18. februar 2018

Troldemommi

Lucky05 skriver:

VI har de vingummier :-) 2 om dagen får vores datter.. de smager godt syns hun  

Jeg har været ved at undersøge dem, tror vi prøver dem dem når vores nuværende flaske er Tom, indtil da prøver vi med noget æblejuice ��

Anmeld Citér

18. februar 2018

smølfine

Ena skriver:

Få jeres fedt gennem kosten i stedet: nødder, frø og kerner, laks, makrel og sild fx, avocado, olie, æg og ost. 

Man kan ikke spise sig til den anbefalede mængde omega 6. Avocado, nødder mm indeholder omega 3 og det får vi nok af gennem kosten ��

Anmeld Citér

18. februar 2018

Ena

smølfine skriver:

Man kan ikke spise sig til den anbefalede mængde omega 6. Avocado, nødder mm indeholder omega 3 og det får vi nok af gennem kosten ��

Trådstarters indlæg handler om tør og kløende hud, og ikke omega 6. Jeg ved ikke om der er en videnskabelig sammenhæng mellem disse, men ellers er det jo en helt anden problemstilling. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.