Hvad skal jeg gøre jeg er simpelthen så dårlig!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2018

Mortil2drenge<3

AnoMom skriver:

Hvor meget har du spist/drukket siden du blev syg?

grunden til jeg spørger er at jeg selv lige har lagt med led influenza med op til 41 i feber. Det er 14 dage siden. Men en hel uge efter feber stop havde jeg stadig alt det du beskriver, kvalme, prikker for øjnene, svimmel (kunne ikke stå eller gå uden at føle jeg besvimede). Jeg var stærkt underærneret og dehydreret grundet så høj feber og næsten ingen energi indtagelse i form af mad og drikke. 

Jeg vil sige mad er ikke lige det jeg spiser mest af men har os masser af fedt at tage af  væske drikker jeg rigeligt har som regel en hel kande vand ved bordet 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2018

AnoMom

Molly90 skriver:

Jeg vil sige mad er ikke lige det jeg spiser mest af men har os masser af fedt at tage af  væske drikker jeg rigeligt har som regel en hel kande vand ved bordet 

Selvom du har masser af fedt af give af så har sin krop beug for energi i form af mad. Tro mig jeg ved godt det er svært at spise når man er utilpas. Men det hjælper virkelig meget. og specielt nu når nord i har en lille bebs i maven så det vigtigt at få noget mad indenbords

Jeg kunne tælle på to hænder hvad jeg præcis havde indtaget på 9 dage. Det fortæller lidt om hvor underærneret jeg var. Men så snart jeg tvang mig selv til at spise fik jeg det straks bedre.  

Anmeld Citér

15. februar 2018

Mortil2drenge<3

AnoMom skriver:

Selvom du har masser af fedt af give af så har sin krop beug for energi i form af mad. Tro mig jeg ved godt det er svært at spise når man er utilpas. Men det hjælper virkelig meget. og specielt nu når nord i har en lille bebs i maven så det vigtigt at få noget mad indenbords

Jeg kunne tælle på to hænder hvad jeg præcis havde indtaget på 9 dage. Det fortæller lidt om hvor underærneret jeg var. Men så snart jeg tvang mig selv til at spise fik jeg det straks bedre.  

Okay. Jeg må prøve få noget godt mad i mig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.