Hvad skal jeg gøre jeg er simpelthen så dårlig!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

964 visninger
12 svar
3 synes godt om
15. februar 2018

Mortil2drenge<3

Hvad skal jeg gøre???
Jeg var på fødegangen for en uge siden fordi jeg har været svimmel, kvalme og prikker for øjnene og bare rigtig utilpas, de tog en masse blodprøver og alt var fint os mit urin osv. Blev så ramt af sygdom i weekenden hvor jeg har hostet og snottet, feber og det hele. Og er stadig ikke sådan helt frisk endnu. Men igår imorges begyndte jeg at blive omtåget igen, og er svimmel og kvalme og har det bare rigtig dårligt og underligt i hele min krop, kan mærke mit hjerte der bare banker derud en gang imellem og jeg har det som om jeg er i en bobbel �� aner ikke hvad jeg skal gøre snart..... Jeg er i uge 32 nu. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2018

Mom

Profilbillede for Mom
Molly90 skriver:

Hvad skal jeg gøre???
Jeg var på fødegangen for en uge siden fordi jeg har været svimmel, kvalme og prikker for øjnene og bare rigtig utilpas, de tog en masse blodprøver og alt var fint os mit urin osv. Blev så ramt af sygdom i weekenden hvor jeg har hostet og snottet, feber og det hele. Og er stadig ikke sådan helt frisk endnu. Men igår imorges begyndte jeg at blive omtåget igen, og er svimmel og kvalme og har det bare rigtig dårligt og underligt i hele min krop, kan mærke mit hjerte der bare banker derud en gang imellem og jeg har det som om jeg er i en bobbel �� aner ikke hvad jeg skal gøre snart..... Jeg er i uge 32 nu. 

Du skal kontakte din læge. Det mest sandsynlige er vel at du er blevet ramt af influenza, men du kan jo kontakte din læge for at få en snak

Anmeld Citér

15. februar 2018

Mortil2drenge<3

Mom skriver:

Du skal kontakte din læge. Det mest sandsynlige er vel at du er blevet ramt af influenza, men du kan jo kontakte din læge for at få en snak

Har jeg været og der bliver kun tjekket om jeg har noget på lungerne osv.... Jeg går og er virkelig svimmel. 

Anmeld Citér

15. februar 2018

Mom

Profilbillede for Mom
Molly90 skriver:

Har jeg været og der bliver kun tjekket om jeg har noget på lungerne osv.... Jeg går og er virkelig svimmel. 

Tog din læge dit blodtryk?

Anmeld Citér

15. februar 2018

Mortil2drenge<3

Mom skriver:

Tog din læge dit blodtryk?

Nej

Anmeld Citér

15. februar 2018

Oddi

Profilbillede for Oddi

Det at du er skidt i forhold til feber osv det er ikke så bekymrende, det er ikke farligt at have influenza.

Men når du siger at du bliver svimmel og får sorte pletter osv så er det bekymrende!!.. Og når jeg så kan høre at du ikke har fået taget dit blodtryk bliver jeg sku bekymret. Jeg ville frygte svagerskabsforgiftning og synes du skal blive ved med at ringe til din læge og fødegangen. Hvis de ikke tager dig alvorligt og gider tager prøver og blodtryk må du sku overdrive og digte - fordi det er ikke almindeligt at have det sådan der.  

Anmeld Citér

15. februar 2018

Mom

Profilbillede for Mom
Molly90 skriver:

Nej

Så har du flere valgmuligheder:

Du kan ringe til din læge og fortælle at du er svimmel og er bekymret, og at du gerne vil have taget dit blodtryk, eller du kan ringe og fortælle dødegangen det samme.

Anmeld Citér

15. februar 2018

Mortil2drenge<3

Oddi skriver:

Det at du er skidt i forhold til feber osv det er ikke så bekymrende, det er ikke farligt at have influenza.

Men når du siger at du bliver svimmel og får sorte pletter osv så er det bekymrende!!.. Og når jeg så kan høre at du ikke har fået taget dit blodtryk bliver jeg sku bekymret. Jeg ville frygte svagerskabsforgiftning og synes du skal blive ved med at ringe til din læge og fødegangen. Hvis de ikke tager dig alvorligt og gider tager prøver og blodtryk må du sku overdrive og digte - fordi det er ikke almindeligt at have det sådan der.  

Var afsted sidste uge på fødegangen hvor de tjekkede om jeg havde svangerskabsforgiftning og alt så fint ud der. 

Anmeld Citér

15. februar 2018

Camillos

Molly90 skriver:

Var afsted sidste uge på fødegangen hvor de tjekkede om jeg havde svangerskabsforgiftning og alt så fint ud der. 

Husker godt du var afsted og dit bt. Var let forhøjet.... Det kan hurtigt ændre sig det hele .... Ring til fg igen.... Bedre en gang for meget end for lidt. 

Anmeld Citér

15. februar 2018

AnoMom

Molly90 skriver:

Hvad skal jeg gøre???

Hvor meget har du spist/drukket siden du blev syg?

grunden til jeg spørger er at jeg selv lige har lagt med led influenza med op til 41 i feber. Det er 14 dage siden. Men en hel uge efter feber stop havde jeg stadig alt det du beskriver, kvalme, prikker for øjnene, svimmel (kunne ikke stå eller gå uden at føle jeg besvimede). Jeg var stærkt underærneret og dehydreret grundet så høj feber og næsten ingen energi indtagelse i form af mad og drikke. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.