Molly90 skriver:
Hvad skal jeg gøre???
Jeg var på fødegangen for en uge siden fordi jeg har været svimmel, kvalme og prikker for øjnene og bare rigtig utilpas, de tog en masse blodprøver og alt var fint os mit urin osv. Blev så ramt af sygdom i weekenden hvor jeg har hostet og snottet, feber og det hele. Og er stadig ikke sådan helt frisk endnu. Men igår imorges begyndte jeg at blive omtåget igen, og er svimmel og kvalme og har det bare rigtig dårligt og underligt i hele min krop, kan mærke mit hjerte der bare banker derud en gang imellem og jeg har det som om jeg er i en bobbel aner ikke hvad jeg skal gøre snart..... Jeg er i uge 32 nu.
Hvor meget har du spist/drukket siden du blev syg?
grunden til jeg spørger er at jeg selv lige har lagt med led influenza med op til 41 i feber. Det er 14 dage siden. Men en hel uge efter feber stop havde jeg stadig alt det du beskriver, kvalme, prikker for øjnene, svimmel (kunne ikke stå eller gå uden at føle jeg besvimede). Jeg var stærkt underærneret og dehydreret grundet så høj feber og næsten ingen energi indtagelse i form af mad og drikke.
Anmeld
Citér