Mor og meget mere skriver:
Enig, men vel også, hvis man ubevidst skader sit barn fysisk og psykisk. Fx hvis man af gode grunde - det kunne være en udviklingshæmmet eller meget psykisk syg person - ikke er i stand til at se/forstå, at man volder sit barn skade.
Besvare lige som ano så svaret ikke kan Googles.
Det er en interessant diskution
Men synes det er svært fordi jeg har set det tæt på hvad fx en borderline der er ubehandlet kan gøre ved et menneske
Min ex svigerdatter ville ikke skade hendes søn men Ford i hun er så syg som hun er kunne hun ikke se at hendes handlinger skadede w så meget at han aldrig kommer til at kunne klare sig selv.
Men barselgangen skrev et bekymringsbrev til kommunen.
Jeg ringede og ringede og ringede både til kommunen og deres sp
Og ingenting skete
De personer der kunne have forhindret det her reagerede ikke og jeg håber da ikke det var fordi de bevist var ligeglade
Men de har jo også andet et barn (og sikker flere) ved at ignorere alle henvendelser
Det samme med hans mor
Hun ignorerede at w ikke trivedes og at hun skulle have hjælp.
Men er hun en dårlig mor fordi hun selv var syg og alle omkring hende der kunne have stoppet det ikke greb ind
Eller var hun bare så syg at hun ligesom lille w blev omsorgssvigtet og dermed også et Offer?
Jeg har været så vred på hende men efter at have talt med psykologer og læger er jeg ikke længere sikker på hun er en dårlig mor...men en uegnet mor.
Anmeld
Citér