AnnL skriver:
Hej TS,
Jeg kunne have skrevet det, du skriver! Især for nogle år tilbage - inden vi fik barn. Men helt som jeg kunne tænke mig, bliver det aldrig. Så du skal vide, at du ikke er alene om at have det sådan, desværre
.
Jegvil sige, at det først var efter 9 år, råben, skrigen og helt sindssyg vrede fra min side, der fik min kæreste til at registrere, hvor meget det gik mig på med hans måde at være på, når han var på tur eller druk. Helt utroligt fordi jeg selv syntes jeg havde været diplomatisk/pædagogisk/sur og ked rigtig mange gange over årene (også nogle gange om året i alle årene), men det gik altså ikke ind... Siden da har der været nogle slip-ups, men det vigtigste for mig er blevet, at han selv kan se, at det er hans fejl og ikke mig, der er hysterisk.
Jeg har nemlig samme tanker om mig selv ift. at være large som dig. Igennem årene har jeg fået bekræftet af alle, både veninder og hans familie, at hans manglende kontakt ikke har været OK, og at jeg virkelig er en tålmodig kvinde.
Jeg har ikke den gyldne opskrift på løsningen, men kan fortælle, at vi er begyndt i parterapi, fordi mere end ti års parforhold efterhånden lider under den manglende tillid til, at han rent faktisk vil mig - det er dog "kun", når vi er pressede eller han igen har lavet et stunt, at det dukker op. Så jeg synes, du skal gøre op med dig selv, hvordan du bedst lever med det - inden det ødelægger for meget i dig og jeres relation.
Ved ikke om du kan bruge mit skriv, men rent personligt synes jeg, det var rart (misforstå mig ikke) at høre om en ligeså large kvinde, der til tider bliver behandlet for dårligt. Jeg kender nemlig ikke andre i den situation.
Pøj pøj med det
Er ked af at høre du også er i det..
den eneste grund til jeg hænger i, er fordi han har såååå mange gode sider. Han har gjort mig til et bedre menneske. Før ham var jeg hysterisk hvis ting ikke gik efter mit hovede. Jeg var ikke large. Men han har nok gjort mig for large...