Ja jeg har brug for nogle øjne på et problem der fylder meget i parforholdet herhjemme 3-4 gange om året
..
jeg har en sød kæreste jeg har været sammen med i 2 år, og vi har det godt når vi er hjemme i Danmark begge to. Men min kæreste rejser relativt hyppigt (4 gange om året) uden mig. Og her har vi nogle problemer.
jeg vil selv kalde mig en ret large person, jeg forventer ikke han ringer eller sender beskeder når han er på tur. Forventer ikke han spørger ind til mig, eller laver den normale “tjekker op” på hinanden som vi gør hvis vi har travle dage herhjemme.
Jeg skriver egentlig kun til ham hvis det er noget praktisk, som hvornår han kommer hjem (for det får jeg aldrig afvide inden afrejse), Eller skriver god kamp (han spiller kampe i udlandet). Det vil sige jeg skrive måske 1-2 gange på hans turer
Alligevel, er det manden helt umuligt at svarer. Det driver mig til vandvid og jeg syntes det er SÅ respektløst. Jeg forventer IKKE svar med det samme, men når der stadig ikke er svar 1-2 dage efter, så begynder jeg at blive irriteret og skuffet.
(især fordi manden imens er flittig bruger af andre elektroniske ting, som hele verden inkl mig kan se)
Eksempelvis har han været væk her i weekenden. Han siger han er hjemme søndag, tidspunkt uvist (ihverfald for ham fordi han ikke gider spørger). Lørdag skriver han (frivilligt, så jeg var meget glad kan i tro!), at de har hygget sig og skal imorgen (søndag) stå lidt på ski og se kamp hele aften.
fedt fedt skriver jeg selvfølgelig, men undrende spørger jeg hvornår flyet så går søndag?? De får da travlt tænkte jeg! Dagen EFTER (søndag) får jeg svar at de først er hjemme MANDAG.
Meget forvirret og ked af det skriver jeg at jeg syntes det var lidt øv og få det afvide så sent og kun fordi jeg selv spørger. Men fordi jeg virkelig ikke magter være sur slutter jeg af med at der jo nok har været en misforståelse. En halv dag senere får jeg et “jep.”
Fint, nu når jeg også der hvor jeg ikke gider bruge tid på det mere. Mandag skal han med flyveren og selvfølgelig hentes og så kan i nok gætte hvor mange beskeder og opkald man pludselig får.
ja ved ikke om jeg er barnlig men han fik altså den kolde skulder da vi kom hjem i lejligheden denne gang. Og det er såååå trættende ikke at få lov til at savne ham fordi dette ALTID sker.
jeg har prøvet alt. Vi har snakket stille om det og har forklaret hvad det får mig til at føle (ligegyldig, ikke respekteret). Han erkender mig altid og siger han ikke vil være sådan.
men så snart flyet letter, så det som om han bliver single og jeg er helt glemt.
Jeg er VIRKELIG IKKE en omklamrende kæreste. Og det kan han også sagtens skrive under på. Jeg “forlanger” bare LIDT kommunikation... selv når han er væk over en uge så lader jeg ham være for jeg ved de har travlt og han mande hygger.
men for dælen, lidt respekt skal der da være? Eller hvad?
Hvad gør jeg forkert? Hvordan skal jeg gribe disse ture an?
Jeg er SÅ træt af at skulle være ked af det når han kommer hjem. For selvom han er så sød når vi ses, så kan jeg kun tænke på han har ignoreret mig i 2 dage
og vi er altså et ungt men voksen par på 25 år der bor sammen og elsker hinanden meget højt. Dette har altid og frygtes det altid vil være vores problem. Så ja jeg har også de fleste gange tænkt pyt og glemt det.
Mit spørgsmål er nok, bør jeg sige pyt? Eller kan det løses så alle er glade? :-)
hvad gør i når manden rejser?