Læg de dårlige anmeldelser bag dig og spis det du tænker der er sikkert nok. Man kan blive skør af at læse sådanne rapporter.
Jeg er uddannet indenfor faget - og har delvist været med til at udfærdige kontrolrapporter og jeg kan love dig for, at hvis jeg skulle hænge mig alle de ting jeg ser, så ville jeg ikke kunne spise andre steder end hos mig selv, med mig selv som kok.
Hvis du er inviteret hjem til nogle at spise, aner du ikke hvordan de har håndteret fødevarerne, hvor længe de har kørt rundt med dem i en lummer bil eller om de har husket at vaske hænder eller skylle salaten - og sådan kan man blive ved.
Jeg er nødt til at tage skyklappere på når jeg er ude, for ellers ville jeg slet ikke kunne spise noget mad.
Og der skal altså virkelig dårlig hygiejne og ringe vilkår til at lægge et helt selskab ned. Det er hørt mange gange ja, men det er ikke noget der sker på dagsbasis.
Hvis du kan spise take away eller buffet et sted - kan du også spise det på den restaurant. 
Nyd det med din familie og prøv at lade være med at lade de dårlige anmeldelser overskygge hyggen. 
Og hvis de sidste to rapporter ser ok ud, er de nok stille og roligt ved at få styr på den manglende hygiejne.
Anmeld
Citér