Vægttab der har virket for jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

774 visninger
16 svar
9 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. januar 2018

Anonym trådstarter

Hejsa :-) 

Jeg skal igang med vægttab på godt 20 kilo, hvilket har hjulpet jer på vej, for mit sind er så parat, men kroppen er en anden sag  når jeg endelig tager Meg sammen ender det kun ud på 1 uge hvor jeg træner, men mister simpelthen energien til det  

Hvad gjorde I? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2018

Vivienne

Anonym skriver:

Jeg skal igang med vægttab på godt 20 kilo, hvilket har hjulpet jer på vej, for mit sind er så parat, men kroppen er en anden sag  når jeg endelig tager Meg sammen ender det kun ud på 1 uge hvor jeg træner, men mister simpelthen energien til det  

Hvad gjorde I? 

Hej med dig, 

Prøv og læs om keto diet. Det er nok den mest effektive måde at tabe sig på, men også hvor du får renset hele kroppen ud .

Held og lykke .

Anmeld Citér

29. januar 2018

Rockertand

Anonym skriver:

Hvad gjorde I? 

Keto/LCHF/Sense - og smid din vægt ud af vinduet og find målebåndet frem i stedet for!!!

Anmeld Citér

29. januar 2018

Bissen

Sense!! 

Har tabt de 20 kg som jeg tog på efter to børn fra maj til december sidste år. 

Anmeld Citér

29. januar 2018

Christabelle

29. januar 2018

Mullemee

Jeg er også på Sense, men jeg er lige startet, så jeg har ikke smidt så meget endnu. Det jeg synes er overskueligt med Sense er, at du kan spise samme mad som du plejer, bare mere af noget andet og du skal IKKE stå og veje mad af og tælle kaloerier. Det får altid mig til at gå helt kold. Især fordi vi har frokostordning på arbejdet, og der står man jo ikke med en vægt. Nu ved jeg sådan mere eller mindre hvad jeg skal gå efter. jeg glæder mig allerede til min første uge.  Meld dig evt ind i Sense på Facebook. Der er mange andre som også har spørgsmål og folk er søde til at hjælpe.

Anmeld Citér

29. januar 2018

Miti's mama

Jeg har skåret ned på maden. Jeg spiser kun lige til jeg ikke længere er sulten, i stedet for indtil jeg er mæt. Men jeg er heller ikke det store madmenneske, så det virker for mig. Så gør jeg det i nogle perioder her og der, og nu har jeg tabt 15 kilo. Mangler stadig de sidste 5 stædige, men der skal jeg nok i fitness og brænde dem af. Kroppen ændrer sig jo ofte efter man har fået børn, og depoterne omrokeret.

Anmeld Citér

29. januar 2018

Anonym

Min erfaring er, at man ikke nødvendigvis har det store held ved at starte hårdt ud med både slankekur og motion på en gang. Det er uden tvivl sundt for kroppen at komme i form, men det er ikke nok for at tabe sig alene og heller ikke nemt, da det genererer mere sult. 

Jeg starter derfor med kuren og sætter så ind med motionen, når forbrændingen er faldet så meget at kuren begynder at gå i stå. 

Kuren består i, at jeg dropper smør, ost, brød til morgenmad, øl, vin og sodavand, sovs og andet fedt, slik og chips og is . Og skærer gevaldigt ned på ris pasta og kartofler. Og skruer op for mængden af de grove grøntsager som kål og gulerødder.  Desuden spiser jeg helst ikke efter 18 om aftenen  senest 19. Og skal helst føle lidt sult når jeg går i seng.

I weekenden tillader jeg mig 1 øl, et glas vin og måske en håndfuld slik. Det gør jeg for, at det ikke skal blive for surt og kunne holde det ud.

På denne måde taber jeg ca et kilo om ugen eller mere i starten. Når jeg når til de sidste 5 kilo, er det sværere og her kommer motionen ind, da forbrændingen skal skrues op, hvis det skal lykkes.

Held og lykke jeg vejer også for meget, og har tabt det første kilo af mindst 14 kilo.

Anmeld Citér

29. januar 2018

Jj1709

Anonym skriver:

Hvad gjorde I? 

Fokuser på din kost, før din træning.. 

Jeg er selv igang med en livsstilsændring og indtil videre har jeg siden december tabt 5 kg.. 

Jeg er ikke gået på nogen kur, men arbejder på at skære nogle fødevarer helt væk fra min kost, såsom, brød, kartofler, pasta, ris, sovs osv.. Det næste er at jeg skal have sukker væk ( det går så knap så godt! 

Mht til træning, så start i det små, jeg er selv startet med at gå en tur hver aften, og i takt med jeg ser resultaterne, jo mere kommer min energi til mere ( og så tror jeg det er nemmere, at undgå og gå død i det ) 

Anmeld Citér

29. januar 2018

Liland

Profilbillede for Liland
Anonym skriver:

Hvad gjorde I? 

vi er på Sense herhjemme, jeg har indtil nu smidt 15 kg.

almindelig mad i fornuftige mængder, ikke noget med at tælle kalorier eller lave specielt mad

Sense er ikke en kur, det er en livsstilsændring, hvilket er det sundeste

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.