Væske på ørene, dræn og komælk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2018

Høne5

Tak for alle jeres svar!

Det havde ingen effekt at holde os fra mælkeprodukter, og hun har også været til kiropraktor med låst bækken nogle gange.

Lige pt er hun forkølet og så begynder ørerne at løbe. Det viser jo at drænet fungere, men underligt det bliver ved at væske. Tykt hul slim... har været til ørelæge nogle gange siden tråden startede, og senest i sidste uge hvor vi skulle dryppe begge øre to gange om dagen i 7dage, for drænene stopper til når det er så tykt væske. 

Vil da prøve at spørge ind til allergi overfor ørelægen. Vi har utrolig rent hjemme hos os, støvsuger hver dag og skifter sengetøj to gange om ugen osv. Men vi har jo også dyr. Hun har i perioder hostet meget, så meget hun kaster op. Har været ved lægen 5 gange fordi jeg troede det var lungebetændelse, men med samme svar hver gang at det "bare" var en dagplejeforkølelse og der ikke var noget på lungerne����

Vi er selv syge hele tiden, og jeg var ørebarn som lille og åbenbart også som voksen. Har selv væske på ørerne og propper og stik og jag og er på øredråber. 

Jeg håber vi finder ud af noget med de øre! De sidste to dage har hun faktisk sovet godt�� kun været vågen en enkelt gang eller to������ kan også være kiropraktor hjalp på det... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.