Anonym skriver:
JA, du har nok ret, MEN jeg må sige en MEN han er sur så spørge jeg ingenting til ham- Men så bliver han ved ig ved og ved med: hvorfor skal du altid lægge snøret på den hylde!? Idiot! Og hvorfor kan du ikke lægge det på plads!? Han bliver ved og ved
jeg føler jeg er en ballon der bliver prikket til, til den til sidste går amok! 

Synes at kærlighed er en størrelse der er en kombination af forskellige ting, hvor elementer som respekt, forståelse og beundring for den andens personlighed, deres sjæl og hjerne, er blandt de helt vigtige dele. Når man bliver kaldt idiot, skældt ud, hvor der sigtes efter ting og emner der er særligt følsomme for en, der frembringer måske egne usikkerheder, fejltagelser osv. og som måske også er en del af en fortrolighed i et forhold, hvor man deler og betror sig selv på en særlig måde.. ja, så signalerer det måske ikke ligefrem en masse kærlige, glade og respektfulde tanker og holdninger omkring dig fra hans side. Elsker han dig? Er det noget du ved uden tvivl? Fordi du helt konkret føler og oplever det i forskellige situationer og på forskellige tidspunkter i jeres samliv? Jeg kender godt til voldsomme skænderier. Har selv pco, og har før i tiden oplevet min egen uhensigtsmæssige reaktion på følelse af afmagt mm., som jeg bagefter virkelig ikke har været stolt af. Men synes der er en grænse for hvad man kan ende med at gå efter og prøve at ramme den anden med. Man kender hinanden og de ting der gør særligt ondt indeni, og det kan føles især sårende og som svigt, når det bruges af den der elsker en. Lyder som om du føler din kæreste bevidst går efter de her ting hos dig. Det virker som et meget vigtigt emne at sætte sig ned og snakke omkring, på en rolig måde, dermed også om respekt og medfølelse og kærlighed hos jer. I må finde ud af om det er udtryk for ændrede eller manglende følelser. Eller noget andet, som er der selv om I definivt elsker hinanden. Der skal nok noget refleksion over og revurdering af jeres forhold til, og kommunikation omkring det. For noget må ændres, så det ikke kører derudad og gør jer begge mere ulykkelige, oftere og dybere.
Anmeld
Citér