Ikk fordi det er da møg irriterende at skulle vente og føle man blive behandlet disrespektfuldt. Men kommer til at tænke på, hvad er din rolle?
For det første når du venter, hvad gør du så? Hvis vi skal noget sammen her hjemme og min bedre halvdel er lidt sløv i betrækket, så siger jeg det da til ham - jeg går da ikke og venter i timer uden at sige det, for så tror han jo ikke jeg har travlt.
For det andet, hvorfor aftaler I hvornår I skal lægge tøj sammen? Kan godt være vores liv bare er så meget i en klokkestreng, så for det første gør vi det bare, altså den der har hænderne fri og det er da aldrig planlagt hvornår for det er så lille en ting så det bare er en del af hverdagens program.
Ja egentlig nu jeg tænker over det, er det ufatteligt lidt vi laver sammen (skræmmende), og skal vi fx gøre rent sammen, jamen så går jeg da bare i gang når jeg har tid eller synes nu kan jeg ikke sløve den mere. Det eneste vi har fastlagt med tid er vel egentlig hvis vi skal et sted hen sammen - aftensmaden er vel formodentlig også men det taler vi ikke om - og vi er ikke to om at lave den.
Anmeld
Citér