Virkekelig gal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2009

Vingummien

Betina88 skriver:

Godt nok forfærdeligt at de ska' være sådan ..

Forældre husker godt , når det angår ..

Ja den mest sjove var at så siger hun at faren måske kunne have taget det med hjem ved en fejl. Men se så burde de så vide at det er meget meget sjællendt at det er ham der henter ham og at han ikke har gjort det længe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2009

Betina88

suanne85 skriver:

Ja den mest sjove var at så siger hun at faren måske kunne have taget det med hjem ved en fejl. Men se så burde de så vide at det er meget meget sjællendt at det er ham der henter ham og at han ikke har gjort det længe

De er godt nok utrolige ..

Anmeld

12. oktober 2009

Miamaja

jeg synes intet utroligt der er i det paedagogerne siger. de er nok lige saa maalose over tyveriet som I er og prover at tjekke alle andre muligheder forst, inden der bliver draget konklusioner.

tyve er blandt foraeldre ogsaa desvaerre. skete for en anden bruger herinde fra. flotte ny kobte katvig flyverdragter eller tasker mener jeg det var. vores guldklump fik sin nye dyre 'modekasket' stjaalet. vi havde kun haft den 1 uge og lod den blive paa hans plads i hans preeschool og over weekenden, vaek var den. jeg har saa laert at til naeste gang skriver jeg hans navn og tlf i, saa er der maaske er mindre chance for at tyve vil stjaele ting med navn i. surt er det

Anmeld

13. oktober 2009

Lillefe

hmm.... jeg har en flyverdragt i rød som har virkert fint nok du kan få den hvis du vil ? ikke et specielt mærke eller lign. Men den er er vand afvisende osv den er købt i Bilka det er alpine.. ved godt det ikke er det vilde men tænker bare det er bedre end ingenting!

Mvh Merethe

Anmeld

13. oktober 2009

Berg

Vi har prøvet det samme, men det viste sig senere at et andet barn var blevet hentet af sin bedstemor som havde taget den forkerte jakke med hjem. Den blev naturligvis afleveret tilbage igen da forældrene opdagede fejlen: Måske dukker det op igen.

Men træls alligevel

Anmeld

13. oktober 2009

LouiseNielsen

Måske man lige skulle slå kold vand i blodet.... Kunne jo være et andet hold forældre er kommet til at få det med hjem ved en fejl! Eller at det er blevet forlagt et andet sted i vuggestuen.....

Hvis det virkelig er blevet stjålet, ja så er det da rigtig træls. Men hvad sku folk få¨ud af at stjæle det, de vil jo ik ku bruge det omme i vuggestuen hvis det er stjålet der....

Anmeld

13. oktober 2009

Vingummien

Ja jeg forstår godt nok heller ikke hvad de får ud af det. Men er vist sket før derover. Har i hvert fald været seddel op omkring det med tyveri derover. Men de sagde at det aldrig var sket på den stue han er på.

Men de burde faktisk have en forsikring der dækker,ved godt kommunen skal spare alt det de kan. Men er bare lidt ironisk. Man SKAL have det med til dem men det er også på eget ansvar at efterlade tøjer derover

Anmeld

14. oktober 2009

Jordbærpigen

suanne85 skriver:

Ja jeg forstår godt nok heller ikke hvad de får ud af det. Men er vist sket før derover. Har i hvert fald været seddel op omkring det med tyveri derover. Men de sagde at det aldrig var sket på den stue han er på.

Men de burde faktisk have en forsikring der dækker,ved godt kommunen skal spare alt det de kan. Men er bare lidt ironisk. Man SKAL have det med til dem men det er også på eget ansvar at efterlade tøjer derover

Du kan vel selv melde det til din egen forsikring? Hvis du er sikker på at det er stjålet. Det er jo tyveri!

Anmeld

14. oktober 2009

Mormilla

Fatter ikke at folk kan finde på sådan noget!!!

Anmeld

16. oktober 2009

Klumpe-dumpe

suanne85 skriver:

tror i ikke der er nogle idioter der har hugget Emils vinter jakke og vinter støvler som han har over i vuggestuen, simpelhen for groft at folk kan finde på at hugge det. Blev bare så gal. Og de blev ved med at sige jeg skulle tjekke derhjemme, selvom jeg ved vi aldrig har haft det med hjemme.

Og vi har ikke bare penge til at købe nyt

hvad så er der sket noget nyt i sagen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.