Virkekelig gal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.709 visninger
25 svar
0 synes godt om
12. oktober 2009

Vingummien

tror i ikke der er nogle idioter der har hugget Emils vinter jakke og vinter støvler som han har over i vuggestuen, simpelhen for groft at folk kan finde på at hugge det. Blev bare så gal. Og de blev ved med at sige jeg skulle tjekke derhjemme, selvom jeg ved vi aldrig har haft det med hjemme.

Og vi har ikke bare penge til at købe nyt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2009

Lillefe

suanne85 skriver:

tror i ikke der er nogle idioter der har hugget Emils vinter jakke og vinter støvler som han har over i vuggestuen, simpelhen for groft at folk kan finde på at hugge det. Blev bare så gal. Og de blev ved med at sige jeg skulle tjekke derhjemme, selvom jeg ved vi aldrig har haft det med hjemme.

Og vi har ikke bare penge til at købe nyt

Ej hvor tarveligt! tænk at man kan finde på det! hvor længe siden er det? Jeg har desværre ikke noget i drenge farver.. hvad str. bruger han? kunne måske være en flyverdragt..

Anmeld

12. oktober 2009

Jordbærpigen

Hvis jeg var dig, ville jeg hænge en seddel op i vuggestuen, hvor du efterlyser tøjet!!

Men det er fanme for groft, hvis det ligefrem er blevet stjålet. Som pædagog i en institution, kan vi ikke gå og holde øje med 36 ungers tøj, sko osv. Oplever tit, at andre børn fra andre stuer, render rundt med andres hjemmesko osv. og så bliver de pludselig væk.. men hvis du er sikker på at det er stjålet, ja så op med en seddel

Anmeld

12. oktober 2009

Vingummien

Perl skriver:

Ej hvor tarveligt! tænk at man kan finde på det! hvor længe siden er det? Jeg har desværre ikke noget i drenge farver.. hvad str. bruger han? kunne måske være en flyverdragt..

Fandt ud af det i dag, så må være sket siden sidste onsdag, for han havde "fri" resten af ugen. Rigtig øv. Han bruger str 86 nu. Er bare så skuffet over at det lige skal ske og at folk kan finde på det

Anmeld

12. oktober 2009

Vingummien

Jane84 skriver:

Hvis jeg var dig, ville jeg hænge en seddel op i vuggestuen, hvor du efterlyser tøjet!!

Men det er fanme for groft, hvis det ligefrem er blevet stjålet. Som pædagog i en institution, kan vi ikke gå og holde øje med 36 ungers tøj, sko osv. Oplever tit, at andre børn fra andre stuer, render rundt med andres hjemmesko osv. og så bliver de pludselig væk.. men hvis du er sikker på at det er stjålet, ja så op med en seddel

Vuggestuen hænger selv seddel op derover om jeg kunne forstå på dem.

Ved godt de ikke kan holde øje med det, er heller ikke deres skyld. Det jeg blev lidt sur over på dem var at de ikke vil tro på at vi ikke har haft det med hjemme.

Anmeld

12. oktober 2009

Betina88

Synes det mærkeligt at de ikk' vil tro på dig .,

Anmeld

12. oktober 2009

Vingummien

Betina88 skriver:

Synes det mærkeligt at de ikk' vil tro på dig .,

Ja de blev bare ved at sige jeg skulle tjekke hjemme

Anmeld

12. oktober 2009

Betina88

suanne85 skriver:

Ja de blev bare ved at sige jeg skulle tjekke hjemme

De burde se , hva' folk ta' med til dagplejen ..  I stedet for at gi' skylden på en ..

Anmeld

12. oktober 2009

Vingummien

Betina88 skriver:

De burde se , hva' folk ta' med til dagplejen ..  I stedet for at gi' skylden på en ..

Ja, og de har brugt det næsten hver dag i noget tid nu og så tror de at vi har taget det med hjem. har forklarede dem tit at vi ikke tager det med hjem. Og vil ligesom kunne huske det.

Og er jo ikke dem der har taget det så de burde jo ikke blive fornærmt over det

Anmeld

12. oktober 2009

Betina88

suanne85 skriver:

Ja, og de har brugt det næsten hver dag i noget tid nu og så tror de at vi har taget det med hjem. har forklarede dem tit at vi ikke tager det med hjem. Og vil ligesom kunne huske det.

Og er jo ikke dem der har taget det så de burde jo ikke blive fornærmt over det

Godt nok forfærdeligt at de ska' være sådan ..

Forældre husker godt , når det angår ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.