Jeg er SÅ bange :((

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2018

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Symptomer kommer og går, og det er normalt de gør det i hele graviditeten. 

Selvom det er nemmere sagt end gjort: prøv at tage det roligt, du kan jo hverken gøre til eller fra, hvis det er.  

som en anden siger, så længe du ikke bløder eller har smerter, så ville jeg ikkr bestille tid hos lægen..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2018

lineog4

HBV skriver:

Tak for det beroligende svar 

tror jeg vil bede om at få taget HCG i morgen for at se tallet og så igen når jeg skal til læge torsdag for at se om tallet stiger som det skal. Det ville nok også berolige mig

Jeg tænker du ikke lige nu skal have hjælp ved at tage HCG, men du skal hjælpe dig selv ved at huske dig selv på du er gravid så længe intet tyder på andet; blod. Fortæl dig selv hver morgen: i dag er jeg gravid og jeg vil nyde det - jeg vil ikke tolke på signaler, men blot glædes over jeg er gravid. 

Du er kun 7 plus noget, og derfor kan din læge eller andre for den sags skyld intet gøre for at ændre ved tingenes gang. Formodentlig er du gravid og alt går godt og om cirka 7 mnd ligger du med ømt underliv og en skøn baby. Og skulle det ikke gå sådan og det er nu det går galt, ja så er der ingen der kan ændre på det, hverken du eller læge, hverken hvis du kender dit hcg eller ej. 

Jeg ved det er svært, har selv haft to graviditeter efter jeg mistede. Og jeg krævede ikke mere af mig selv end at være gravid en dag af gangen. Lod mig ikke rive med af den irrationelle angst (for den er irrationel når man ingen tegn har på det er gået galt), men sagde goddag til den hver dag og fortalte den, at den var velkommen men jeg styrede altså i dag. 

Anmeld Citér

15. januar 2018

energystar

HBV skriver:

Hej.

Jeg sidder her og er så bange for at der er noget galt med den lille spire i min mave, som i dag burde være 7+4. 

Jeg har haft meget ømme og lidt større bryster fra den dag jeg skulle have mens.. kvalme lidt om and OFF men særligt onsdag, torsdag og fredag synes jeg at kvalmen var vild-havde det torsdag og fredag fra morgen til aften. Købte et seaband på apoteket lørdag morgen og tog det på og har ik haft meget kvalme, hvilket jo er godt men jeg blev alligevel lidt bekymret. Her til aften da heg tog min BH af, synes jeg mine bryster er lidt mindre og knap så ømme  Er det helt normalt at ømheden i brysterne varierer lidt fra dag til dag ? Jeg er SÅ bange for en MA 

Jeg har først tid hos lægen torsdag.. ville I ringe til lægen i morgen ? Kan han overhovedet gøre noget for at berolige mig ?

De gange jeg har haft en MA har jeg aldrig været i tvivl om at det var gået galt. Mine symptomer forsvinder og jeg føler mig ikke længere gravid. Første gang sagde min læge, at det var helt almindeligt at symptomer kommer og går og hun ville ikke reagere på det. Jeg købte selv en scanning som viste et hjerte der var stoppet med at slå netop den dag jeg sagde. Anden gang troede min læge på mig.. Jeg har aldrig blødt når jeg har mistet, men har ikke været i tvivl når det gik galt. 

Anmeld Citér

15. januar 2018

sandramor

energystar skriver:

De gange jeg har haft en MA har jeg aldrig været i tvivl om at det var gået galt. Mine symptomer forsvinder og jeg føler mig ikke længere gravid. Første gang sagde min læge, at det var helt almindeligt at symptomer kommer og går og hun ville ikke reagere på det. Jeg købte selv en scanning som viste et hjerte der var stoppet med at slå netop den dag jeg sagde. Anden gang troede min læge på mig.. Jeg har aldrig blødt når jeg har mistet, men har ikke været i tvivl når det gik galt. 

Jeg stemmer i med dig.... Jeg har haft to MA'er og heller aldrig været i tvivl... første gang blødte jeg så også en anelse.... men anden gang blødte jeg ikke overhovedet men alle mine ellers tydelige graviditets symptomer forsvandt fra den ene dag til den anden... og dagen efter som var dagen for NF slog babys hjerte ikke længere og det var gået i stået dagen inden så ja jeg har heller aldrig været i tvivl......

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.