HBV skriver:
Tak for det beroligende svar 
tror jeg vil bede om at få taget HCG i morgen for at se tallet og så igen når jeg skal til læge torsdag for at se om tallet stiger som det skal. Det ville nok også berolige mig
Jeg tænker du ikke lige nu skal have hjælp ved at tage HCG, men du skal hjælpe dig selv ved at huske dig selv på du er gravid så længe intet tyder på andet; blod. Fortæl dig selv hver morgen: i dag er jeg gravid og jeg vil nyde det - jeg vil ikke tolke på signaler, men blot glædes over jeg er gravid.
Du er kun 7 plus noget, og derfor kan din læge eller andre for den sags skyld intet gøre for at ændre ved tingenes gang. Formodentlig er du gravid og alt går godt og om cirka 7 mnd ligger du med ømt underliv og en skøn baby. Og skulle det ikke gå sådan og det er nu det går galt, ja så er der ingen der kan ændre på det, hverken du eller læge, hverken hvis du kender dit hcg eller ej.
Jeg ved det er svært, har selv haft to graviditeter efter jeg mistede. Og jeg krævede ikke mere af mig selv end at være gravid en dag af gangen. Lod mig ikke rive med af den irrationelle angst (for den er irrationel når man ingen tegn har på det er gået galt), men sagde goddag til den hver dag og fortalte den, at den var velkommen men jeg styrede altså i dag.
Anmeld
Citér