Optakt til noget eller bare ingenting

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2018

Baby2017

Michfich skriver:

Ja, knæet er vist bare en af mine mens smerte steder - af en eller anden grund 

Det kan meget vel været at det bare er endnu et af kroppens måder at modne sig på. Håber med al den modning at fødslen går hurtigt! 

Jeg er nok også utålmodig pga al ubehaget og ja, ventetiden er godt nok svær selvom der er en ende på det inden længe under alle omstændigheder. Men utålmodigheden er virkelig begyndt at rive i mig. Tak for svaret 

Jeg havde rigtig mange plukveer fra uge 27 så jeg havde virkelig også meget modning og på terminsdagen var jeg inde og blive tjekket og havde ingen livmodeehals og var 1,5 cm. Åben, så jo alt det modning gør en forskel! 

Da jeg så efter midnat begyndte at få de første bittesmå veer gik der "kun" 16 timer før hun var ude og kun de 6 af dem var i aktiv fødsel og 40 min. I pressefase, så af en førstegangs gik fødslen let og elegant og er sikker på alle de plukveer og div. Modning har gjort en forskel

Ihh det er så spændende. Giv endelig en update når der sker noget 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2018

Bb2015

En lille update: i går aftes havde jeg en lille tegnblødning (ret harmløs, bare brunligt udflåd) som jeg også havde en smule af her til morgen. Havde en del stramme plukveer i går aftes selvom jeg lå og hvilede mig så det kan være dem der er synderen. Der er ihvertfald ikke sket mere endnu, ingen veer og ingen vandafgang! 

38+5 i dag og mere end moden til fødsel. 

Mens murren kommer og går stadig og stadig masser af plukveer. Men ikke nogen egentlige tegn på snarlig fødsel (dét håber jeg at jeg tager i mig igen i løbet af dagen eller i morgen )

Anmeld Citér

17. januar 2018

Baby2017

Michfich skriver:

En lille update: i går aftes havde jeg en lille tegnblødning (ret harmløs, bare brunligt udflåd) som jeg også havde en smule af her til morgen. Havde en del stramme plukveer i går aftes selvom jeg lå og hvilede mig så det kan være dem der er synderen. Der er ihvertfald ikke sket mere endnu, ingen veer og ingen vandafgang! 

38+5 i dag og mere end moden til fødsel. 

Mens murren kommer og går stadig og stadig masser af plukveer. Men ikke nogen egentlige tegn på snarlig fødsel (dét håber jeg at jeg tager i mig igen i løbet af dagen eller i morgen )

Det kunne godt lyde som om der er optakt til noget 

10 dage før jeg fødte gik min slimprop første gang og den gik så over nogle omgange hvoraf jeg på terminsdagen også havde tegnblødning sammen med resten af slimproppen og få timer efter fik jeg veer. 

Jeg havde hele dagen haft virkelig mange plukveer

krydser for det snart sker

Anmeld Citér

17. januar 2018

Bb2015

Baby2017 skriver:

Det kunne godt lyde som om der er optakt til noget 

10 dage før jeg fødte gik min slimprop første gang og den gik så over nogle omgange hvoraf jeg på terminsdagen også havde tegnblødning sammen med resten af slimproppen og få timer efter fik jeg veer. 

Jeg havde hele dagen haft virkelig mange plukveer

krydser for det snart sker

Lyder sørme spændende!  Krydser på livet løs! 

Her til morgen havde jeg også en følelse af at jeg var nødt til at pakke noget tøj til storebror. Men det kan havde været ønsketænkning  kom veer, kom vandafgang, kom fødsel! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.