Hej med jer.
Jeg har før skrevet om at jeg er jævnt træt af graviditet og at have ondt alle steder hele tiden (døjer med bækken, slemme plukveer, mavekramper osv osv) og læser derfor også alle kroppens signaler i håb om at det snart er slut.
Jeg har haft lidt mens murren de sidste dage/uge. Enten hele slimproppen eller noget af den gik d. 1/1 og har konstant nivende plukveer.
I dag har jeg så hele dagen haft mens agtig murrende ubehag som faktisk føles som vokseværk og går ned i hele det ene ben. Mystisk som det lyder, så får jeg ved mens altid ondt i mit ene knæ (der må være noget nerver eller noget som er forbundet der) og det er i den side af livmoderen, lænden, siden og hele vejen ned i knæet at ubehaget sidder i dag. Det er konstant så ikke noget med interval 
Nogen som har et bud på om det kan være et godt tegn? Nu har det varet så godt som hele dagen og været ret konstant så det er langt værre i dag end de andre dage. Eller har nogen måske oplevet en følelse af vokseværk tæt på fødsel? 
Undskyld de mange spørgsmål, håber nogen kan hjælpe lidt med erfaring. Jeg er 38+2 i dag og skal først til jordemoder uge 39+4. Ved godt at babyen kommer når den er klar og fødsel går i gang når kroppen er klar men vil bare høre om andre har noget erfaring med det samme i forbindelse med deres fødsler, så jeg har noget at forholde mig til..
Anmeld
Citér