Hvad får i af jeres kærester/mænd til fødselsdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg ved ALDRIG hva jeg får i gave af kæresten, for han er typen der går og laver notater i løbet af året, omkring ting jeg "brokker" mig over at jeg mangler lige nu, hvorefter at jeg glemmer at jeg mangler det indtil næste gang jeg mangler det

Han er fantastisk til at finde spændene bogserie, som han tror jeg vil ku li, så normalt får jeg bøger, billetter til koncerter eller andre ting, jeg selv syntes er for "dyrt"

Jeg har fået en candyfloss maskine da jeg var gravid og sukkede efter candyfloss. Flotte vinglas og mange, mange andre ting. 

Han er mega god til at overraske mig, og jeg er selv elendig til at finde på gaver til ham 

Den der har fødselsdag, bestemmer menuen, så det ka både være hjemmelavet eller ud og spise.

Har vi fri, finder vi på et eller andet hyggeligt. Vh Stine 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2018

Soonmom

Jeg har fødselsdag i næste uge, men aner ikke hvad jeg får, jeg er altid så spændt på om han husker det for han glemmer alt, men det er endnu ikke sket.. 

Plejer at få smykker, duft eller undertøj

Vi plejer ikke at lave noget særligt 

Anmeld Citér

11. januar 2018

Muffinmus

Vi har været sammen i 18 år om lidt og vi fejrer dagen som jeg har lyst til. Han spørger altid om vi skal noget eller bare hygge hjemme. Oftest er vi bare hjemme og hygge med børnene og får måske en bøf eller andet godt. Har fødselsdag lige før jul, så udendørs  hygge er ikke ret tit aktuelt desværre. Ellers ville jeg måske have været ude og se noget. 

Jeg har en mand der helst ser man kommer med gaveønsker. Han hader at skulle finde på og det ville ødelægge det for ham. Så jeg får næsten altid noget jeg har ønsket mig. 

Anmeld Citér

11. januar 2018

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Anonym8200 skriver:

Mit spørgsmål var nu mere hvad DU fik af gave fra ham og hvad i lavede på dagen? 

Nååååååå, han plejer og glemme min fødselsdag. Men takket være min teenage datter sørger han altid for at købe blomster. Sidste fødselsdag fik jeg en længe ønsket parfume ( SI )

Ellers laver vi god mad og hygger foran Netflix. Sjovt når jeg skriver det ned synes jeg vi lyder død kedelige 

Anmeld Citér

11. januar 2018

lineog4

Aner ikke hvad jeg får - nogle gange lige noget jeg har ønsket mig og andre gange noget jeg på ingen måde kan bruge og hvor det er ramt helt ved siden af. Sidste år fx havde han fundet et tilbuds sæt fra clinique med makeup i sådan totalt min farmors farver og det kunne ikke byttes - jeg går max med eyeliner og mascara så en bourdoux rød læbestift var ikke lige mig  andre gange kommer han med noget jeg slet ikke vidste jeg var vild med. Men fælles for alt er at det er købt i panik dagen før 

På selve dagen, hmm i år skal jeg på seminariet til kl 18, og så tager jeg vel hjem og laver mad og Disney show og det er det. 

Hvis vi skal noget særligt skal jeg arrangere, tilgengæld betaler han gerne. Romantik er ikkw et ord i hans ordbog, men alt hvad jeg beder om er han med på og betaler og køber hvis det er.

Anmeld Citér

11. januar 2018

PernilleogLouis

Sidst gang jeg havde fødselsdag så havde vi begge taget fri og var ude og spise brunch. Og om aften spiste vi med vores børn. I gave fik jeg et Hermes armbånd og en parfume 

Anmeld Citér

11. januar 2018

Anonym

Sidste år fik jeg nogle rigtig gode havestole med skamler. Jeg gik sommeren i møde som højgravid og dem vi havde var skod for mig at sidde i. Så han havde slået sig sammen med vores datter og alle vores kæledyr og købt dem til mig. Havde åbenbart kommet med en bemærkning om på et tidspunkt at det kunne være meget lækkert med sådan nogle 

Ellers er det tit at han tyer til den nemme løsning som er gavekort eller penge men engang imellem lykkedes det ham at tage røven på mig. 

Men at fejre mig er han særlig god til. Det er et godmorgen kys og aflevering af gaven og så er det det. En enkelt gang har vi været ude og spise, jeg betalte. Et år sad jeg med en skrigende baby og spiste tørt rugbrød. Han havde nemlig spist de sidste rundstykker vi havde i fryseren  Så nu er jeg begyndt at bestille mad udefra til os og vores familier. Gider ikke lave mad den dag .

I julemåneden forkæler han mig altid... Enten med adventsgaver, nye støvler eller julekalender fra Matas 

Anmeld Citér

11. januar 2018

Anonym

Min kæreste er dårlig til at finde på en gave-gave. Altså jeg har indtil nu ikke fået ting. Men det er okay. Han kompenserer ret godt for det  Min første gave var rejsen betalt til den anden side af jorden. Den anden var at han ville betale mig fri en uge fra job og give en ferie på en uge syd på. Og, sidst var det en overraskelse at vi skulle pakke noget tøj og køre hjemmefra på weekendtur hvorend jeg ville. Vi kørte til Kbh, fandt et hotel og nød bare weekenden med rigtig lækker mad, og en tur i byen med champagne i dagens anledning 

Anmeld Citér

11. januar 2018

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym8200 skriver:

Hej! Jeg er bare nysgerrig og vil spørge hvad i får til jeres fødselsdagsgaver af jeres mænd/kærester? Og hvad laver i i løbet af dagen? ��

De fleste af årene har jeg intet fået. Vi laver som regel heller ikke noget særligt. Nogle år i træk har jeg arbejdet på min fødselsdag(aftenvagt). Andre år har jeg fået en gave. Husker at have fået smykker, blomster, tøj. Og så har vi været ude og spise på restaurant.  

Generelt set går jeg ikke så højt op i min fødselsdag. Vægter vores årsdag/bryllupsdag højere. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.