Hvad får i af jeres kærester/mænd til fødselsdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

847 visninger
18 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. januar 2018

Anonym8200

Hej! Jeg er bare nysgerrig og vil spørge hvad i får til jeres fødselsdagsgaver af jeres mænd/kærester? Og hvad laver i i løbet af dagen? ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2018

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Jeg køber altid smykker eller parfume det bliver min mand aldrig træt af. 

Anmeld Citér

11. januar 2018

Anonym8200

Aisha skriver:

Jeg køber altid smykker eller parfume det bliver min mand aldrig træt af. 

Mit spørgsmål var nu mere hvad DU fik af gave fra ham og hvad i lavede på dagen? 

Anmeld Citér

11. januar 2018

Miti's mama

Min mand er ikke så god til det med gaver  Han har givet mig meget få gaver - og det er en overraskelse hvis han har købt eller kreeret noget fødselsdag og jul. Til gengæld har han lavet et eller andet fantastisk når han så gør det.

På dagen har vi en dovnedag, hvor vi sover længe, da vi boede i USA så vi fyrværkeri (4. juli) og tog ud at spise på min yndlingsrestaurant, efter vi har fået børn tager vi i stedet på en familieudflugt, det har været Knuthenborg de sidste par år, som jeg elsker.

Ikke videre specielt, men vi har heller ikke økonomi til noget fancy.

Anmeld Citér

11. januar 2018

Mom

Profilbillede for Mom

Min mand køber altid noget jeg ønsker mig. Det kan være alt fra smykker til en plakat til stuen

Vi fejrer ikke fødselsdag (de voksne), så det er bare en ganske almindelig dag, men dem som har fødselsdag bestemmer aftensmaden, og det kan sagtens være både hjemmelavet og spise ude i byen..

Hvorfor?

Anmeld Citér

11. januar 2018

Thea14

Det har været meget forskelligt gennem årene. Gave afhænger af vores økonomi, og nogen år har vi decideret måtte sige at gaver var sparet væk.

Sidst fik jeg et ur og det har jeg vist nok også fået en gang tidligere, så vidt jeg husker. 

Om vi laver noget særligt på dagen, afhænger af dagen. Almindelige hverdage bliver der ikke gjort noget særligt, da alt kører i rutiner. Før vi fik børn kunne vi da godt gå ud og spise eller i biffen. Nu hygger vi mest bare hjemme.

Jeg har altid syntes fødselsdage var opreklameret, så holder aldrig fødselsdag for mig. Min mand vil gerne holde og invitere familien når han har fødselsdag, og det får han så lov til. Og så holder børnene selvfølgelig.

Anmeld Citér

11. januar 2018

Sprit25

Vi en en aftale om vi giver en middag på en lækker restaurant til hinanden det vi ønsker os mest er tid med hinanden

Anmeld Citér

11. januar 2018

Anonym

Jeg laver aldrig en decideret ønskeseddel, så min mand finde altid noget han tænke jeg bliver glad for. Han er ret god til det med gaver og er ret vild til at finde noget der lige er mig. 

Jeg får alt fra lingeri, kjoler og smykker, til overraskelses oplevelser med børnene. Jeg har altid fødselsdag i en ferie. 

Om morgenen vækker han børnene og så kommer de ind og synger fødselsdagssang og giver gave på sengen. Min mand kører til bageren og ellers er det forskelligt hvad vi laver. Nogle gange holder jeg lidt fødselsdag for mine forældre og svigerforældre og andre tager vi et eller andet sted hen og hygger. 

Som regel plejer min mand at lave lækker mad om aftnen. Vi er ikke de store gå-ud-at-spise-typer, da vi begge er køkkenmennesker

Anmeld Citér

11. januar 2018

Anonym

Min mand har glemt min fødselsdag hver gang.. vi har været sammen i 3-4 år nu. Men denne gang har han noteret det i Outlook�� jeg kan kun grine af det og synes ikke det er slemt. Jeg får ikke gaver. Til gengæld har jeg et kreditkort til hans konto 365 dage om året. Så ønsker jeg mig noget, må jeg selv købe det�� jeg kunne da godt tænke mig at han købte noget.. men sådan er han og ellers er han smaddersød. Så pyt!

Det kan jeg godt leve med. På dagen har vi spontant taget ud og spise på restaurant og ellers bare lavet det vi ellers havde planlagt. Dog er han lidt extra sød den dag.. måske fordi han altid glemmer det til op ad formiddagen hvor jeg må give ham et hint..

Anmeld Citér

11. januar 2018

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Min mand husker og gør noget ud af min fødselsdag, hvert år,Siden vi mødtes for 8 år siden .

han køber det jeg ønsker mig. Men nogle gange finder han selv på noget. Og det er han rigtig god til det med gaver, selvom det noget han selv finder på. 

Om morgenen vækker han mig med fødselsdags sang og gaver. Også sidder vi ved spisebordet og få rundstykker hvor der også dækket flot op med flag mm. 

Også bruger vi dagen sammen og om aften tar vi ud , min mand og jeg og mine svigerforældre , hvor min mand giver mad på en restaurant 

og det præcis det samme gør jeg på hans fødselsdag

og det har overhovedet ikke ændret sig efter vi fik vores datter.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.