At kravle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2009

Camilla_a

hc=k skriver:

Hehe komandokravl

Ja min dreng kan møver også, men ikke frem hehe han drejer bare rundt og rundt det ser virkelig sgovt ud, men det er samme stil

Haha ja det ser sgu sjovt ud! Men der kan dælme komme fart på når de lige får helt fat i teknikken 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2009

Miamaja

min guldklump kravlede i en alder af 6.5 mdr og han er fodt 1 mdr for tidligt saa i realiteten var han kun 5.5 mdr saa det var meget hurtigt han ville frem i verden hehe.

Anmeld

13. oktober 2009

Mira0911

Julie er 8 mdr - og sidder på alle 4 og rokker frem og tilbage med kroppen...

Sommetider kommer hun frem.. I sofaen kom hun hvert fald rundt...

Hvornår hun kommer til at kravle ordenligt, har jeg ingen anelse om...

Anmeld

13. oktober 2009

Vingummien

årh ja det var tider da de bare lå eller sad og pludrede det samme sted.... SUK

Da Emil var 8-9 måneder tror jeg det var, opfandt han sin egen måde at kravle på, han gjorde som en slange. Den dag han blev et år begyndte han at kravle alm. Han er nu 14 mdr og kravler stadig er ikke begyndt at gå endnu. Men jeg har det lidt sådan at det kommer når det kommer. Ikke noget stress der hjemme hos os.

Men når de begynder at sidde selv så kan der gå hurtigt med at de finder en måde for så begynder de rigtig at undersøge

Anmeld

13. oktober 2009

Guldet

Min skat.. begyndte at kravle 2 dage inden hun blev 9 mdr.. og nu er hun bare overalt

Men tænker .. det er jo ikke alle der lære at kravle.. nogle går jo før de kravler..

Anmeld

13. oktober 2009

Diana...

MetteT skriver:

Min datter blir 10 mdr på søndag.. Og hun ligner ikk en der har tænkt sig at ville kravle lige med det samme... Men det kommer vel nok en dag.. Prøver på at nyde at jeg ved hvor jeg har hende.. Men det er altså lidt svært at la vær med at sammenligne med de andre børn omkring mig på samme alder der kravler rundt... Så tænker jeg lidt at hun godt snart må rubbe sig lidt..

Men så hun mega sej på andre områder

Anmeld

13. oktober 2009

Diana...

Lucas begynde at kravle dagen før han blev 6 måneder BANDIT

Anmeld

13. oktober 2009

lene

Mathias kravlede da han var 11 mdr indtil da havde han hoppet rundt på numsen fra han 9½ månede, lillesøster Clara kravlede da hun var 7 mdr, så der er stor forskel på hvornår de er klar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.