At kravle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.248 visninger
17 svar
0 synes godt om
12. oktober 2009

hc=k

Hvornår begyndte jeres at kravle?

Min søn er 6 måneder og jeg nyder at han forholdsvis er samme sted hele tiden, men jeg er meget nysgerrig med hvornår de små egentlig begynder at kravle.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2009

Berg

Min datter var meget langsom, hun begyndte først at kravle da hun var 13 måneder. Håber sønnen er lidt hurtigere,han er 3 måneder nu og er en del mere lærevillig end sin søster.

Anmeld

12. oktober 2009

Mormilla

Min søn kravlede aldrig, han hoppede på numsen fra næsten efter han lærte at sidde Nu hvor han går kan han os kravle...

Anmeld

12. oktober 2009

MetteT

Min datter blir 10 mdr på søndag.. Og hun ligner ikk en der har tænkt sig at ville kravle lige med det samme... Men det kommer vel nok en dag.. Prøver på at nyde at jeg ved hvor jeg har hende.. Men det er altså lidt svært at la vær med at sammenligne med de andre børn omkring mig på samme alder der kravler rundt... Så tænker jeg lidt at hun godt snart må rubbe sig lidt..

Anmeld

12. oktober 2009

Camilla_a

Min den ældste kravlede da han var ca 5 1/2mdr lillebror var mere langsom, han kravlede da han var omkring 11mdr, men inden det kunne han møve sig frem, sådan lidt komandokravl som soldaterne gør hehe

Anmeld

12. oktober 2009

NaFe

Min datter er 9 mdr og kravler over det hele, og har hun gjort siden hun var 6 mdr...

Anmeld

12. oktober 2009

hc=k

Camilla_a skriver:

Min den ældste kravlede da han var ca 5 1/2mdr lillebror var mere langsom, han kravlede da han var omkring 11mdr, men inden det kunne han møve sig frem, sådan lidt komandokravl som soldaterne gør hehe

Hehe komandokravl

Ja min dreng kan møver også, men ikke frem hehe han drejer bare rundt og rundt det ser virkelig sgovt ud, men det er samme stil

Anmeld

12. oktober 2009

Mor til Frederic og Freya

Frederic kom rundt i lang tid ved at ligge på maven og dreje rundt om sig selv og skubbe sig bagud...

Han var 10 mdr + 4 dage da han kravled, han er nu 13 mdr og kravler stadig. Han går da rundt ved - langs - med mange ting, men vi har ikke travlt, da det jo er sundt for deres hjerne udvikling at kravle. At de 2 hjerne halvdele skal arbejde sammen. Og når han først går, skal han jo gå resten af sine dage...

Anmeld

12. oktober 2009

stine_olesen

Min søn er næsten 9 mdr han har siddet i lang tid hvorfra han rækker ud og nærmest er i kravle stilling men mangler lige det sidste for at kravle 

Anmeld

12. oktober 2009

MetteT

Frederic's moar skriver:

Frederic kom rundt i lang tid ved at ligge på maven og dreje rundt om sig selv og skubbe sig bagud...

Han var 10 mdr + 4 dage da han kravled, han er nu 13 mdr og kravler stadig. Han går da rundt ved - langs - med mange ting, men vi har ikke travlt, da det jo er sundt for deres hjerne udvikling at kravle. At de 2 hjerne halvdele skal arbejde sammen. Og når han først går, skal han jo gå resten af sine dage...

Det er præcis sådan Kathrine også gør...

Så har hun da en uges tid til at lære at kravle i hvis hun ligner din søn på det punkt også..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.