Menstruations lignende smerter 9 dage før mens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2018

Anonym trådstarter

Tak for svarene begge to 

håber da at der er et æg, der er ved at sætte sig fast . 

hvis der kommer antydninger af menstruation, så vil jeg teste hver dag i næste cyklus, men er tidspunktet bedst om morgenen ? Jeg står ikke op på samme tidspunkt hver dag i ugen . 

Og stort tillykke med den lille prinsesse 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2018

HBV

Urin der har været i din blære i mindst 4 timer er at foretrække.. så er det lige meget hvornår på døgnet 

Anmeld Citér

9. januar 2018

Mas

Anonym skriver:

Godaften piger . 

Jeg er ny her på siden . Jeg skal have min menstruation om 9 dage, men i dag har jeg fået menstruations lignende smerter . Er dette noget som i andre har været ude for ? Jeg har ikke oplevet det før, men jeg kan prøve at beskrive det: 

Stikken eller prikkende i højre side 

Generelt bare ondt i højre side 

“Almindelige” mens trykkende smerter ca 10cm under navlen 

Mvh den fortvivlede 

Hej

Jeg oplever præcis det samme - og har gjort det i flere cykli mens jeg har forsøgt at blive gravid. Det har endnu ikke båret frugt, men jeg undrer mig også over de mens-lignende smerter, der nærmest starter lige efter endt ægløsning. Jeg får dog menstruation præcis på CD 28 hver måned. 

Jeg har også læst, at mange graviditeter starter med mens-lignende smerter, da der sker omrokering i livmoderen meget tidligt.For mig betyder smerterne bare desværre, at jeg ikke tror, at det lykkes denne gang heller, for det ligner alle de andre måneder. 

Håber der er gevinst hos dig

Anmeld Citér

9. januar 2018

Anonym trådstarter

Tak for svar begge to 

håber det er gode tegn . Det skal nok lykkes for os begge 

Anmeld Citér

9. januar 2018

Anonym trådstarter

Update:

jeg har prikkende/ kilende fornemmelse k højre side og (undskyld) semi elastisk udflåd . Tror måske bare manden skal komme hjem nu 

Anmeld Citér

10. januar 2018

Anonym trådstarter

Er bange for at håbet er ude for denne cyklus . Jeg har fået menstruations smerter . 

Anmeld Citér

10. januar 2018

Mette Larsen

Profilbillede for Mette Larsen

For mig var mens smerter før mens (som så ikke kom) et tegn på graviditet

Anmeld Citér

10. januar 2018

Anonym trådstarter

Jeg håber håber håber ! 

Anmeld Citér

10. januar 2018

Mel92

Tak for svarene begge to 

håber da at der er et æg, der er ved at sætte sig fast . 

hvis der kommer antydninger af menstruation, så vil jeg teste hver dag i næste cyklus, men er tidspunktet bedst om morgenen ? Jeg står ikke op på samme tidspunkt hver dag i ugen . 

Og stort tillykke med den lille prinsesse 

Mange tak
Jeg testede bare med den første urin når jeg stod op om morgenen. Jeg har et arbejde, hvor jeg har meget skiftende arbejdstider og nogle gange skal møde klokken 5 og dermed skal op klokken 3 om natten, så nogle dage testede jeg der klokken 3 om natten, og andre dage først klokken 10 (bare for at give et eksempel) 

Jeg tror ikke det har vildt meget at gøre med tidspunktet, men mere det med at urinen skal være koncentreret og have været i blæren i 4 timer, som en anden skriver  

Jeg havde også menssmerter nogle dage før jeg testede positivt 

Held og lykke. Jeg håber snart det lykkes for jer 

Anmeld Citér

11. januar 2018

Anonym trådstarter

Mel92 skriver:

Mange tak
Jeg testede bare med den første urin når jeg stod op om morgenen. Jeg har et arbejde, hvor jeg har meget skiftende arbejdstider og nogle gange skal møde klokken 5 og dermed skal op klokken 3 om natten, så nogle dage testede jeg der klokken 3 om natten, og andre dage først klokken 10 (bare for at give et eksempel) 

Jeg tror ikke det har vildt meget at gøre med tidspunktet, men mere det med at urinen skal være koncentreret og have været i blæren i 4 timer, som en anden skriver  

Jeg havde også menssmerter nogle dage før jeg testede positivt 

Held og lykke. Jeg håber snart det lykkes for jer 

Tusind tak 

har også lidt ondt i højre side i dag og lidt mens smerter . Frygter at mens kommer, men samtidig håber jeg det bedste ! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.