Menstruations lignende smerter 9 dage før mens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.302 visninger
21 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. januar 2018

Anonym trådstarter

Godaften piger . 

Jeg er ny her på siden . Jeg skal have min menstruation om 9 dage, men i dag har jeg fået menstruations lignende smerter . Er dette noget som i andre har været ude for ? Jeg har ikke oplevet det før, men jeg kan prøve at beskrive det: 

Stikken eller prikkende i højre side 

Generelt bare ondt i højre side 

“Almindelige” mens trykkende smerter ca 10cm under navlen 

Mvh den fortvivlede 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2018

Miti's mama

Lyder som ægløsning

Anmeld Citér

7. januar 2018

Anonym trådstarter

Tak for svar   Men er det ikke sent (er på dag 20) ? Jeg kan ikke teste positiv på ægløsningstest . 

Anmeld Citér

8. januar 2018

Anonym

Da jeg var gravid, fik jeg mens smerter i en uge op til mens... troede hele tiden det var min mens der kom

Anmeld Citér

8. januar 2018

Anonym trådstarter

Tak for svar, men er ægløsning ikke lidt sent så ? Vi har kun prøvet siden november, så er stadig lidt ny i denne verden . 

Men det lyder da positivt, bare jeg var/er så heldig . 

Anmeld Citér

8. januar 2018

Anonym

Vil du skrive når du ved om du er gravid?

Anmeld Citér

8. januar 2018

Miti's mama

Anonym skriver:

Tak for svar   Men er det ikke sent (er på dag 20) ? Jeg kan ikke teste positiv på ægløsningstest . 

Det kan sagtens hoppe rundt, især hvis du har været på p-piller. Men krydser fingre for at det er fordi du er gravid.

Anmeld Citér

8. januar 2018

Anonym trådstarter

Det kan i tro jeg vil ! 

Jeg tester nok først når menstruationen burde komme, eller kan jeg gøre det nu ?

Har forsøgt at tage en ægløsningstest igen i dag, men den er stadig negativ . Jeg har haft mavekramper i dag som varede 5-10 sekunder og ondt i siden ligesom igår . 

Anmeld Citér

8. januar 2018

Mel92

Anonym skriver:

Tak for svar, men er ægløsning ikke lidt sent så ? Vi har kun prøvet siden november, så er stadig lidt ny i denne verden . 

Men det lyder da positivt, bare jeg var/er så heldig . 

Da vi prøvede at blive gravide, begyndte jeg, efter der ikke var sket noget efter et halvt år, at tage ægløsningsteste for at tjekke om jeg fik ægløsning tidligere eller senere end beregnet. Jeg købte en masse fra billigeteste.dk, og testede fra første mens dag. Jeg fandt så ud af at min ægløsning først lå på 19. dagen. Jeg tog ægløsningsteste hver dag i 2 måneder (for at være sikker), og i 2. måned var der gevindst, så jo din æglæsning behøves ikke ligge på 14. dagen - det er vist bare gennemsnitligt  Jeg har nu er lille fin datter på næsten to uger  

Anmeld Citér

8. januar 2018

HBV

Det kunne være implantationssmerter ? Altså smerter eller en murrende fornemmelse når det befrugtede æg borer sig ind i slimhinden i livmoderen  krydser fingre for dig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.