Julegaver shhh... :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2009

Cris

Zafir skriver:

Jeg må bare lige dele det med nogen hehe

Jeg har lige bestilt lejlighed i Berlin 3 overnatninger i Februar Til mig og manden. Det er hans julegave. Vi har 2 lejligheder i Berlin, som vi kan leje igennem arbejdet. Så vi skal have en forlænget weekend dernede Niiiice

Jeg glæder glæder mig rigtig meget. Vi vil begge bare rigtig gerne derned. Han har aldrig været der og  jeg har kun været der som handicaphjælper, så der var jeg der jo ikke 'selv' og bestemte ikke selv, hvor jeg ville hen osv.

Også har vi faktisk kærestedag, mens vi er der hehe. Selvom kærestedagen ikke rigtig bliver fejret så meget, efter man blev gift jo. Men altså alligevel

Weee...

Men ikke sladre hehe (og han læser i hvertfald ikke på baby- her er alt for meget østrogen!!)

En fed gave!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2009

Miamaja

jeg er super jaloux.. hehe. sikke en god gave. jeg kunne aldrig gore sadan noget selv for min mand er den typiske planlaegger og har altid lagt planer som jeg forst finder ud af i sidste ojeblik- det er baade godt og daarligt

Anmeld

12. oktober 2009

Ansemusen

Nøj for en fed julegave!!! Gid jeg havde råd til det! Jeg er sikker på han bliver virkelig glad

Anmeld

13. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Miamaja skriver:

jeg er super jaloux.. hehe. sikke en god gave. jeg kunne aldrig gore sadan noget selv for min mand er den typiske planlaegger og har altid lagt planer som jeg forst finder ud af i sidste ojeblik- det er baade godt og daarligt

Hehe Her er det omvendt. Jeg er planlæggeren. Tom er bare sådan: Nå okay, skal vi det?... :-S Eller: Jeg skal lige spørge kalenderen og det er så mig.

Det er ligesom han er bange for at jeg ikke ville sætte pris på en overraskelse og jeg ELSKER overraskelser. Men jeg ved det ikke. hmm...

Men altså, så må jeg jo bare overraske

Anmeld

13. oktober 2009

TbCp

Zafir skriver:

Jeg må bare lige dele det med nogen hehe

Jeg har lige bestilt lejlighed i Berlin 3 overnatninger i Februar Til mig og manden. Det er hans julegave. Vi har 2 lejligheder i Berlin, som vi kan leje igennem arbejdet. Så vi skal have en forlænget weekend dernede Niiiice

Jeg glæder glæder mig rigtig meget. Vi vil begge bare rigtig gerne derned. Han har aldrig været der og  jeg har kun været der som handicaphjælper, så der var jeg der jo ikke 'selv' og bestemte ikke selv, hvor jeg ville hen osv.

Også har vi faktisk kærestedag, mens vi er der hehe. Selvom kærestedagen ikke rigtig bliver fejret så meget, efter man blev gift jo. Men altså alligevel

Weee...

Men ikke sladre hehe (og han læser i hvertfald ikke på baby- her er alt for meget østrogen!!)

FEDT!

Jeg har været i Berlin en 15-20 gange vil jeg tro... Elsker bare den by!
Hvor fedt at i kan låne/leje lejlighed dernede.

Håber i får en fantastisk tur!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.