Julegaver shhh... :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

730 visninger
14 svar
0 synes godt om
12. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg må bare lige dele det med nogen hehe

Jeg har lige bestilt lejlighed i Berlin 3 overnatninger i Februar Til mig og manden. Det er hans julegave. Vi har 2 lejligheder i Berlin, som vi kan leje igennem arbejdet. Så vi skal have en forlænget weekend dernede Niiiice

Jeg glæder glæder mig rigtig meget. Vi vil begge bare rigtig gerne derned. Han har aldrig været der og  jeg har kun været der som handicaphjælper, så der var jeg der jo ikke 'selv' og bestemte ikke selv, hvor jeg ville hen osv.

Også har vi faktisk kærestedag, mens vi er der hehe. Selvom kærestedagen ikke rigtig bliver fejret så meget, efter man blev gift jo. Men altså alligevel

Weee...

Men ikke sladre hehe (og han læser i hvertfald ikke på baby- her er alt for meget østrogen!!)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2009

Moderator

Sikke en FED gave!!!! Ihh hvor er jeg misundelig - Berlin er bare den FEDESTE by!!! Har selv været der for et par år siden og den er bare SÅ ... ja fed  - særligt hvis man er lidt historieinteresseret eller bare er klar på at mærke den rigtige østblokstemning!!!! GLÆD dig!!

Kh

Rosa

Anmeld

12. oktober 2009

Henriette72

Super fed idé Berlin er en fantastisk by. Jeg har været der 3 gange på 3 år og kan ikk få nok

Rigtig god tur.

Knus

Anmeld

12. oktober 2009

mariamiss6

Zafir skriver:

Jeg må bare lige dele det med nogen hehe

Jeg har lige bestilt lejlighed i Berlin 3 overnatninger i Februar Til mig og manden. Det er hans julegave. Vi har 2 lejligheder i Berlin, som vi kan leje igennem arbejdet. Så vi skal have en forlænget weekend dernede Niiiice

Jeg glæder glæder mig rigtig meget. Vi vil begge bare rigtig gerne derned. Han har aldrig været der og  jeg har kun været der som handicaphjælper, så der var jeg der jo ikke 'selv' og bestemte ikke selv, hvor jeg ville hen osv.

Også har vi faktisk kærestedag, mens vi er der hehe. Selvom kærestedagen ikke rigtig bliver fejret så meget, efter man blev gift jo. Men altså alligevel

Weee...

Men ikke sladre hehe (og han læser i hvertfald ikke på baby- her er alt for meget østrogen!!)

Det lyder rigtig dejligt... glæder mig til at høre hvad han siger når han finder ud af det.

Anmeld

12. oktober 2009

Moderator

Rosa skriver:

Sikke en FED gave!!!! Ihh hvor er jeg misundelig - Berlin er bare den FEDESTE by!!! Har selv været der for et par år siden og den er bare SÅ ... ja fed  - særligt hvis man er lidt historieinteresseret eller bare er klar på at mærke den rigtige østblokstemning!!!! GLÆD dig!!

Kh

Rosa

JA lige præcis Det er ligesom i Stettin, den har lidt af den samme stemning. VI er jo meget historie orienteret og da jeg var i Berlin som hjælper, stod vi også der, ved de rester af muren og det der. Det er virkelig en helt utrolig følelse man får :-S

Og så gik vi rundt nede i det der mindes mærke og på det der museum under jorden. Nøj hvor jeg tudede...

Også ikke mindst, spiste vi de VILDESTE IS, man kan forestille sig...!!! Sådan nogen opsatser, der lignede burger menuer, eller andet mærkeligt, men som var is. Det var helt vildt. Jeg glæder mig til at se byen selv og se de ting vi gerne selv vil se også

Anmeld

12. oktober 2009

Susan1978

Fedt, Zafir.

Er da også midsundelig, men måske jeg faktisk skulle gøre det samme - har en kollega der har en lejlighed i Berlin og vi har 10års dag 18 dec. Så kunne man jo også opleve den skønne julestemning.

Jeg har jo boet der og elsker simpelthen at komme derned - for der er sket nyt hver gang jeg ser byen.

Sig til hvis jeg kan være behjælpelig med sighseeing eller noget..

Anmeld

12. oktober 2009

Moderator

Susan1978 skriver:

Fedt, Zafir.

Er da også midsundelig, men måske jeg faktisk skulle gøre det samme - har en kollega der har en lejlighed i Berlin og vi har 10års dag 18 dec. Så kunne man jo også opleve den skønne julestemning.

Jeg har jo boet der og elsker simpelthen at komme derned - for der er sket nyt hver gang jeg ser byen.

Sig til hvis jeg kan være behjælpelig med sighseeing eller noget..

Ja, jeg ved du har boet dig Du er jo min tyskkyndige hehe

Jeg skal nok spørge dig om ting om byen, når vi når tættere på... Der er jo trods alt 16 uger til...

Så håber vi at vi har fået sat en kage i ovnen på mig, til den tid, ellers så må vi gøre det i Berlin

Anmeld

12. oktober 2009

vatten

Åh, jeg elsker bare Berlin. Det er den mest fantastisk by nogensinde

Bare det var mig, der skulle afsted.

Anmeld

12. oktober 2009

Susan1978

Zafir skriver:

Ja, jeg ved du har boet dig Du er jo min tyskkyndige hehe

Jeg skal nok spørge dig om ting om byen, når vi når tættere på... Der er jo trods alt 16 uger til...

Så håber vi at vi har fået sat en kage i ovnen på mig, til den tid, ellers så må vi gøre det i Berlin

Tak for inspiration smukke zif.

Jeg har nu booket en weekend i lejligheden som min kollega har den 18-20 dec. Vi har 10års dag den 18 dec, så mon ikke det kan blive til en romatisk weekend.

og ja jeg krydser for kagen.

Anmeld

12. oktober 2009

Moderator

Susan1978 skriver:

Tak for inspiration smukke zif.

Jeg har nu booket en weekend i lejligheden som min kollega har den 18-20 dec. Vi har 10års dag den 18 dec, så mon ikke det kan blive til en romatisk weekend.

og ja jeg krydser for kagen.

Naiiii hvor fedt!!!! go tur!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.