min mand og hans familie holdt tidlig jul i år, og havde inviteret mine forældre med. Min far fortalte mig at de kunne ikke da de skulle have gæster den dag, men at de skulle over ugen inden og bl.a. bytte gaver med mine søstre. Jeg havde troet at de så ville komme her samtidig, da de bor i en anden landsdel og nærmest kører lige forbi.
Jeg har flere gange henover de sidste 6 mdr. skrevet med min søster og når hun spurgte hvad vi skulle til jul sagde jeg at vi nok endte med bare at være os tre (mig, min mand og vores barn).
Jeg fandt så ud af midt i dec. at mine forældres planer var blevet ændret så de skulle af sted senere, og at de derfor skulle holde jul hos min søster.
Nu har jeg så lige set billeder på Facebook fra deres juleaften hvor hun skrev at hun havde hygget sig med sine børn, vores forældre, vores anden søster og hendes børn - og til min overraskelse også vores søsters eksmand. 
De har været skilt i over et år, og jeg kan ikke lade være med at føle mig udenfor. Jeg bliver også ked af det på mine børns vegne, for de får åbenbart ikke julegaver af deres mormor og morfar i år. 
Anmeld
Citér