Ser i hvad jeg ser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2017

Anonym trådstarter

MommyX2 skriver:

Tillykke  den er helt sikkert positiv

Tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2017

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Er det en graviditetstest? Eller en ÆL test?

Hvis det er en graviditetstest, så er den da bragende positiv

Det er en graviditet test

Anmeld Citér

22. december 2017

Loa

Anonym skriver:

Det er en graviditet test

Så kan den da ikke være andet end helt vildt positiv

Anmeld Citér

22. december 2017

Anonym trådstarter

Iby1210 skriver:

AnoMom har ret. Du er 3+5 i dag og 3+4 da du tog testen i går. Altså du er på dag 26 i dag i din cyklus hvis man regner første mens dag d.27/11..  tillykke

Hvordan vil du regne det her. 

De sidste nogle måneder har min cyklus. I den her række følge været. 30,27,28,29,29 . 

Og hvis man siger ægeløsning har været 14 dage før mens. Så i forhold til de ovenstående jeg har nævnt at mine cyklusser har været i de sidste nogle måneder. Så skulle ægeløsning kan har været alt mellem D. 10,11,12,13 . Selvf hvis min ægeløsning har lagt D.10 eller D. 11. Så passer det med det i skriver. Men hvad så hvis den lå D. 12 eller 13?

Anmeld Citér

22. december 2017

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Så kan den da ikke være andet end helt vildt positiv

Hehe tusind tak

Anmeld Citér

22. december 2017

Iby1210

Anonym skriver:

Hvordan vil du regne det her. 

De sidste nogle måneder har min cyklus. I den her række følge været. 30,27,28,29,29 . 

Og hvis man siger ægeløsning har været 14 dage før mens. Så i forhold til de ovenstående jeg har nævnt at mine cyklusser har været i de sidste nogle måneder. Så skulle ægeløsning kan har været alt mellem D. 10,11,12,13 . Selvf hvis min ægeløsning har lagt D.10 eller D. 11. Så passer det med det i skriver. Men hvad så hvis den lå D. 12 eller 13?

Ligegyldigt med hvor lange dine cyklusser har været så er du i dag 3+5 man tæller altid fra første mens dag og der er gået 26 dage siden din sidste mens startede så dvs 3 uger og fem dage  det kan være du har haft din ægløsning d.8 eller 9?? Det ved man ikke (hvis du ikke har testet). Selv hvis var d.10 så er det stadigvæk 12 dage siden. Hvis den altså ligger på dag 14+12 dage siden så passer det fint med 26 dage- så 3+5

Anmeld Citér

22. december 2017

Anonym trådstarter

Iby1210 skriver:

Ligegyldigt med hvor lange dine cyklusser har været så er du i dag 3+5 man tæller altid fra første mens dag og der er gået 26 dage siden din sidste mens startede så dvs 3 uger og fem dage  det kan være du har haft din ægløsning d.8 eller 9?? Det ved man ikke (hvis du ikke har testet). Selv hvis var d.10 så er det stadigvæk 12 dage siden. Hvis den altså ligger på dag 14+12 dage siden så passer det fint med 26 dage- så 3+5

Det er ikke desværre. 

Det er lidt underordnet om det er få dag til eller fra. 

Jeg bare mega overrasket over at det ligefrem lykkedes allerede 1 cyklus. 

Jeg er overlykkelig bare at der ligger en lille spire i min mave nu. Og forhåbenligt sundt og rask barn. 

Men når nu der er 4 mulig dage hvor ægløsning har været en af de dage. Så skal jeg ikke udelukke at det kan være en af de dage. 

Anmeld Citér

23. december 2017

Morigenigen

Anonym skriver:

Det er ikke desværre. 

Det er lidt underordnet om det er få dag til eller fra. 

Jeg bare mega overrasket over at det ligefrem lykkedes allerede 1 cyklus. 

Jeg er overlykkelig bare at der ligger en lille spire i min mave nu. Og forhåbenligt sundt og rask barn. 

Men når nu der er 4 mulig dage hvor ægløsning har været en af de dage. Så skal jeg ikke udelukke at det kan være en af de dage. 

Terminsdatoen fastsættes alligevel først til nakkefoldsskanningen, og de par dage til eller fra er jo ligegyldige i sidst ende.... 

Tillykke med de to fine streger!!! 

Anmeld Citér

23. december 2017

Anonym trådstarter

Morigenigen skriver:

Terminsdatoen fastsættes alligevel først til nakkefoldsskanningen, og de par dage til eller fra er jo ligegyldige i sidst ende.... 

Tillykke med de to fine streger!!! 

Tusind tak

og ja som sagt så er de par dage til eller fra. Er jo ligemeget. Jeg er glad for at jeg er gravid nu. Og vigtig håber at den lille spire er forhåbenligt sund og rask.��så de par dage og kønnet er underordnet

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.