Ser i hvad jeg ser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2017

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

Det kan jeg godt se. Dog kan jeg fortælle at jeg blev gravid i 2013. Jeg troede jeg var 5+5 uger henne pga normalt menstruation. Til abort scanningen viste det sig at jeg var 10+5. Så havde haft min mens under graviditet  

men bliver spændende at se til Nf hvor langt du så er henne

Hold da op. Ja okay. Men ja har godt nok hørt om de kvinder der få sin mens selvom de er gravide. 

Men mener ikke det er tilfældet for mig. Da jeg i sin tid fik vores første barn. Blødte jeg i 2 dage. Og det var blandet gammelt og frisk blod. Da jeg var 5 uger henne. Men det stoppet efter 2 dage. Også var der intet resten af graviditet 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Hold da op. Ja okay. Men ja har godt nok hørt om de kvinder der få sin mens selvom de er gravide. 

Men mener ikke det er tilfældet for mig. Da jeg i sin tid fik vores første barn. Blødte jeg i 2 dage. Og det var blandet gammelt og frisk blod. Da jeg var 5 uger henne. Men det stoppet efter 2 dage. Også var der intet resten af graviditet 

Okay. Bliver spændende at se til Nf. Der får du jo et klart svar hvor langt du er. Men en ting er sikkert. Gravid er du ihvertfald  

Anmeld Citér

22. december 2017

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

Det kan jeg godt se. Dog kan jeg fortælle at jeg blev gravid i 2013. Jeg troede jeg var 5+5 uger henne pga normalt menstruation. Til abort scanningen viste det sig at jeg var 10+5. Så havde haft min mens under graviditet  

men bliver spændende at se til Nf hvor langt du så er henne

Ja det bliver i den grad spændende. Når du ligefrem lyder imponeret/chokket over at den er så tydelig positiv test. 

Så længe alt er fint. Så glæder det mig at jeg kan teste så tydelig så tidlig. Som jeg mener virkelig at jeg ikke er længere hende end det.

Anmeld Citér

22. december 2017

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

Okay. Bliver spændende at se til Nf. Der får du jo et klart svar hvor langt du er. Men en ting er sikkert. Gravid er du ihvertfald  

Ja det jo klart at det er i nf man virkelig finder ud af hvornår ens termin bliver. 

Og ih tusind tak det glæder mig at høre

Anmeld Citér

22. december 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Ja det bliver i den grad spændende. Når du ligefrem lyder imponeret/chokket over at den er så tydelig positiv test. 

Så længe alt er fint. Så glæder det mig at jeg kan teste så tydelig så tidlig. Som jeg mener virkelig at jeg ikke er længere hende end det.

Vi alle er selvfølgelig forskellige. Jeg kunne færst teste positivt med min søn 5+3. 5+1 var jeg bragende negativ. Og da den positive test kom var det en ultra svag streg   

kan også være det er tvillinger og derfor større hcg. Hihi. Det har jeg hørt før.

Anmeld Citér

22. december 2017

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

Vi alle er selvfølgelig forskellige. Jeg kunne færst teste positivt med min søn 5+3. 5+1 var jeg bragende negativ. Og da den positive test kom var det en ultra svag streg   

kan også være det er tvillinger og derfor større hcg. Hihi. Det har jeg hørt før.

Ja det er forskelig fra kvinde til kvinde. 

Og haha ja man ved aldrig.

men det tror jeg ikke. Vil da i hvert fald blive meget chokket. Self overlykkelig men det vil kom bag på mig.

Anmeld Citér

22. december 2017

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

Da jeg var gravid i sin tid med vores føreste barn. Der mener jeg at jeg Har testet positivt 3+6 eller 4+0 . Og der havde jeg fået ømme brystvoter nogle dage før. Men da jeg testet var den meget positivt. Så tror hvis jeg testet noget før vil jeg stadig få godt tydelig streg.

Anmeld Citér

22. december 2017

FrøMor

Tillykke  den er helt sikkert positiv

Anmeld Citér

22. december 2017

Loa

Er det en graviditetstest? Eller en ÆL test?

Hvis det er en graviditetstest, så er den da bragende positiv

Anmeld Citér

22. december 2017

Iby1210

Anonym skriver:

Det kan ikke lad sig gøre. Da jeg fik min mens D. 27/11 og jeg blødte i 5 dage. 

Og de senere måneder har min cyklus Varde på 30,27,28,29,29

AnoMom har ret. Du er 3+5 i dag og 3+4 da du tog testen i går. Altså du er på dag 26 i dag i din cyklus hvis man regner første mens dag d.27/11..  tillykke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.