Nakkefoldsscanning og se køn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.329 visninger
19 svar
8 synes godt om
20. december 2017

Louisevilhababy

Jeg skal til NF scanning den 27/12, og der er jeg præcis 14+1, så mit spørgsmål er om de vil udtale Sig om kønnet? 

Kan se at de på privat klinikker tilbyder kønsscaning fra ca uge 15/16! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2017

Black Rose

Louisevilhababy skriver:

Jeg skal til NF scanning den 27/12, og der er jeg præcis 14+1, så mit spørgsmål er om de vil udtale Sig om kønnet? 

Nu kan jeg ikke lige svare mht. køn, men hvordan kan det være, at du først skal til NF scanning, når nu er 14+1? :-) Jeg har fået afslag på at rykke min tid til efter 13+4, da scanningen senest skal ske 13+6, og de vil helst ikke risikere, at jeg kan være længere henne end det (ifølge både læge og sygehus)

Anmeld Citér

20. december 2017

Rockertand

Louisevilhababy skriver:

Sidste udkald for NF er 13+6.

Anmeld Citér

20. december 2017

Louisevilhababy

Jeg skal scannes på Herlev og da jeg bookede tid, skrev jeg min termin ind i deres booking system, der var en masse datoer den forslog,  jeg kunne vælge mellem, og den først var den 27/12 ...  måske pga julen er det ikke muligt at ramme! 

Anmeld Citér

20. december 2017

Louisevilhababy

Bestille scanninger for 6 uger siden ... 

ih altså nu bliver jeg ski da helt nervøs 

Anmeld Citér

20. december 2017

Black Rose

Louisevilhababy skriver:

Bestille scanninger for 6 uger siden ... 

ih altså nu bliver jeg ski da helt nervøs 

Det her er min første graviditet, så jeg har ikke været igennem de her ting før, men jeg vil da anbefale dig lige at give sygehuset/scanningsklinikken et kald i morgen, bare så I er helt enige om, at det er OK at du er 14+1 på scanningsdagen  Hvis det er for sent, må de jo finde en tid til dig meget hurtigt

Anmeld Citér

20. december 2017

Louisevilhababy

Black Rose skriver:

Det her er min første graviditet, så jeg har ikke været igennem de her ting før, men jeg vil da anbefale dig lige at give sygehuset/scanningsklinikken et kald i morgen, bare så I er helt enige om, at det er OK at du er 14+1 på scanningsdagen  Hvis det er for sent, må de jo finde en tid til dig meget hurtigt

Ja men det er godt nok med en ambivalent følelse, for min mand er i Kina, og ham ville jeg godt nok gerne have med, og han ville være ked af det hvis han ikke fik lov at være med  - han er først hjemme den 23/12

nå men tak for info i hvert fald

Anmeld Citér

20. december 2017

Black Rose

Louisevilhababy skriver:

Ja men det er godt nok med en ambivalent følelse, for min mand er i Kina, og ham ville jeg godt nok gerne have med, og han ville være ked af det hvis han ikke fik lov at være med  - han er først hjemme den 23/12

nå men tak for info i hvert fald

Det kan jo også være, at det er helt okay med den dato du allerede har fået. Jeg ved som sagt kun hvad jeg har hørt fra lægerne. Krydser fingre for, at du får din mand med til scanningen og at alt er i skønneste orden inde i maven   Held og lykke med det og resten af graviditeten 

Anmeld Citér

20. december 2017

Louisevilhababy

Black Rose skriver:

Det kan jo også være, at det er helt okay med den dato du allerede har fået. Jeg ved som sagt kun hvad jeg har hørt fra lægerne. Krydser fingre for, at du får din mand med til scanningen og at alt er i skønneste orden inde i maven   Held og lykke med det og resten af graviditeten 

Tusind tak og i lige måde 

Anmeld Citér

20. december 2017

Babilooo

Grunden til at det senest skal være 13.6 er fordi statistikkerne ikke hår længere frem så vidt jeg ved. Dvs jeg tror ikke de kan regne risiko ud hvis det er efter. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.