Udvendig scanning 7+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2017

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Jeg blev scannet udvendigt 6+3 med fint hjerteblink

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2017

Mette Larsen

Profilbillede for Mette Larsen

Jeg ville nok undersøge om der var en klinik som kunne lave en indvendig scanning snarest, så du ikke skal gå og bekymre dig hen over julen. Held og lykke 

Anmeld Citér

20. december 2017

God-mor

Anonym skriver:

Jeg har fået en udvendig scanning idag 7+0 men der var simpelthen intet at se endnu.. havde jo lige håbet på at få lidt ro på her op til jul 

Men er det normalt at scanne udvendigt så tidligt? Hvad har i af erfaring? 

Er ikke sådan mega nervøs, men alligevel sæter det jo en masse tanker igang selvom jeg er stærkt plaget af kvalme lige pt.. 

Jeg fik lavet en udvendig scanning med min datter 7+1 og der var tydeligt hjerteblink 

Med min søn 6+6 kunne vi ikke se noget overhovedet. Heller ikke indvendigt. 1 uge efter var der foster og hjerteblink. Jeg var et nervevrag den uge! Men han er 8 måneder i dag 

Så der er altså gode chancer. Og forstår slet ikke de ikke har scannet dig indvendigt. 

Anmeld Citér

20. december 2017

1518

Før jeg fik min datter, var jeg meget pæreformet, så jeg havde en fin, flad mave. Jeg blev scannet udvendigt 7+, og hun fandt uden problemer et embryo med hjerteblink og en blommesæk.

Anmeld Citér

11. januar 2018

Anonym trådstarter

En lille update! Var til scanning igen idag, 3 uger efter, og en fin lille baby gemmer sig derinde og er præcis 10+3 som efter beregning. Må bare have været gemt godt derinde  Det var godt nok dejligt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.