Tips og tricks imod kvalme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2017

Ellybelly

Mullemee skriver:

Jeg spiste  EN ALNOK allergi pille og så forsvandt min kvalme. Jeg fandt en artikel på nettet, hvor der var en, der skrev, at en reservelæge på det hospital hun var indlagt, havde fortalt hende, at det kunne man godt bruge. Her kan jeg finde lidt, men kan ikke finde den oprindelige artikel. 

https://www.netdoktor.dk/brevkasser/arkiv/201854/maa-jeg-tage-kvalmestillende-naar-jeg-er-gravid.htm

Okay, interessant  Kunne være jeg skulle prøve en allergipille - har normalt meget allergi om sommeren, men mener bare ikke at man må bruge Alnok sol gravid? Men kan lige høre min læge 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2017

Lje

Tja.... Hvad der virker for den ene, virker ikke nødvendigvis for den anden. Så det bedste er nok at prøve sig frem.

Jeg var til syrligt frugt, rugbrød i habile mængder dog alle med spegepølse med remo og ristede løg, TUC kiks og iskoldt danskvand.

Jeg havde kvalme, opkast og det løse derimellem fra 4+2 til 41+6, han ankom.

Jeg fik cirka alle gode råd i bogen og afprøvede dem alle. Da jeg begyndte at spise efter lyst (og fik akupunktur dagligt), så hjalp det lidt. Der røg knap så mange gulerødder, mandler og salatblade ned. Det har jeg kompenseret for efterfølgende 

Anmeld Citér

20. december 2017

Ellybelly

Lje skriver:

Tja.... Hvad der virker for den ene, virker ikke nødvendigvis for den anden. Så det bedste er nok at prøve sig frem.

Jeg var til syrligt frugt, rugbrød i habile mængder dog alle med spegepølse med remo og ristede løg, TUC kiks og iskoldt danskvand.

Jeg havde kvalme, opkast og det løse derimellem fra 4+2 til 41+6, han ankom.

Jeg fik cirka alle gode råd i bogen og afprøvede dem alle. Da jeg begyndte at spise efter lyst (og fik akupunktur dagligt), så hjalp det lidt. Der røg knap så mange gulerødder, mandler og salatblade ned. Det har jeg kompenseret for efterfølgende 

Det har du helt ret i  Er bare helt på bar bund, da jeg intet havde i min første graviditet. Jeg føler generelt ikke ret meget sult grundet kvalmen, men er begyndt at spise lidt hver 2. time for at se om det kan hjælpe - tvebakker er det kan jeg få ned.. Håber selvfølgelig det holder ved de der 12-14 uger ca.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.