Anonym skriver:
Ikke som sådan. Gik til psykolog for 5 år siden og der gav jeg 319 kr for 45 min efter henvisning. Dette fik jeg 12 gange, herefter var det på egenregning og der gav keg 800 kr for 45 min
Ikke desto mindre er du altså nødt til at søge hjælp nu. Jeg kan på ingen måde forstå, at du bliver ved med at rode rundt i det her! Det er simpelthen så irrationelt. Du er ikke gravid. Du har ikke haft sex. Du har pillet lidt den ene gang og skulle nu være over 12+. Men du har haft din mens. Graviditetstest er negative. Blodprøve er negativ. Du er ikke gravid for pokker! Læs selv på sundhed.dk. Referenceintervallet for voksne kvinde hedder, at HCG under 5 betyder ikke gravid. Hold nu op med at oprette flere tråde på flere forskellige hjemmesider og spørge flere eksperter.
Du holder din egen angst kørende, du gør det værre for dig selv, du forstærker den onde spiral for dig selv. Og ikke mindst er det lidt respektløst over for os der svarer, at svarene ikke er gode nok, så du bliver ved at spørge flere og flere steder, flere og flere mennesker og eksperter.
Undskyld jeg svinger pisken lidt her, men du er nødt til at få slået det her ud af hovedet, og det er nu: du er ikke gravid! Og så er der jo ikke mere at spekulere over eller sige til den sag!
Anmeld
Citér