Gravid trods negativ blodprøve?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2017

Anonymor

Det er virkelig ikke for at være nedladende, men det er helt oprigtigt. Jeg synes du skal opsøge noget professionel rådgivning. Det er jo slet ikke rationel at du dels får en blodprøve, når du tester negativ, ikke har udebleven mens og ikke har haft sex, og at du selv EFTER en negativ blodprøve, der udelukker graviditet på et tidspunkt hvor du skulle være næsten 12+0 alligevel er i tvivl. Som jeg ser det er du så styret af din angst for at blive gravid, at al rationalitet ryger ud af vinduet, selv når der er konkrete beviser på bordet. Det er ikke sundt - søg noget hjælp for din egen skyld, det tror jeg virkelig kunne være godt for dig! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2017

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

Ja.. 

Jeg tror virkelig også at du skal have noget professionel hjælp til at komme af med dine tanker ang graviditet. Det er den 3 tråd du opretter ( mindst) inde for 3 dage på forskellige sider ang om du mon alligevel er gravid når dit hcg ligger på 2. 

Anmeld Citér

15. december 2017

Anonym trådstarter

Anonymor skriver:

Det er virkelig ikke for at være nedladende, men det er helt oprigtigt. Jeg synes du skal opsøge noget professionel rådgivning. Det er jo slet ikke rationel at du dels får en blodprøve, når du tester negativ, ikke har udebleven mens og ikke har haft sex, og at du selv EFTER en negativ blodprøve, der udelukker graviditet på et tidspunkt hvor du skulle være næsten 12+0 alligevel er i tvivl. Som jeg ser det er du så styret af din angst for at blive gravid, at al rationalitet ryger ud af vinduet, selv når der er konkrete beviser på bordet. Det er ikke sundt - søg noget hjælp for din egen skyld, det tror jeg virkelig kunne være godt for dig! 

Hvor søger jeg det henne, og hvad koster det? Og hvad skal jeg sige for ikke at lyde skør eller åndssvag?

Anmeld Citér

15. december 2017

Rockertand

Hvor søger jeg det henne, og hvad koster det? Og hvad skal jeg sige for ikke at lyde skør eller åndssvag?

Du skal snakke med din læge.

I øvrigt har alle mnnesker HCG i kroppen - de fleste mænd og børn ville også kunne præstere et HCG på 2, så du skal lade det ligge nu og så få noget hjælp til din angst eller tvangstanker eller hvad det er, du plages af.

Anmeld Citér

15. december 2017

Anonymor

Anonym skriver:

Du kan jo starte med at tage en snak med din læge. Jeg spekulerer på om det her angst og tendens til overbekymring også fylder i andre områder af dit liv? Så kunne det måske være godt med henvisning til psykolog. Jeg kan ikke lige huske hvor meget egenbetaling der er med henvisning, men tror nok det er 300-noget pr gang, men hæng mig ikke op på det. 

Anmeld Citér

15. december 2017

Anonym trådstarter

Anonymor skriver:

Du kan jo starte med at tage en snak med din læge. Jeg spekulerer på om det her angst og tendens til overbekymring også fylder i andre områder af dit liv? Så kunne det måske være godt med henvisning til psykolog. Jeg kan ikke lige huske hvor meget egenbetaling der er med henvisning, men tror nok det er 300-noget pr gang, men hæng mig ikke op på det. 

Ikke som sådan. Gik til psykolog for 5 år siden og der gav jeg 319 kr for 45 min efter henvisning. Dette fik jeg 12 gange, herefter var det på egenregning og der gav keg 800 kr for 45 min

Anmeld Citér

15. december 2017

Anonymor

Anonym skriver:

Ikke som sådan. Gik til psykolog for 5 år siden og der gav jeg 319 kr for 45 min efter henvisning. Dette fik jeg 12 gange, herefter var det på egenregning og der gav keg 800 kr for 45 min

Ikke desto mindre er du altså nødt til at søge hjælp nu. Jeg kan på ingen måde forstå, at du bliver ved med at rode rundt i det her! Det er simpelthen så irrationelt. Du er ikke gravid. Du har ikke haft sex. Du har pillet lidt den ene gang og skulle nu være over 12+. Men du har haft din mens. Graviditetstest er negative. Blodprøve er negativ. Du er ikke gravid for pokker! Læs selv på sundhed.dk. Referenceintervallet for voksne kvinde hedder, at HCG under 5 betyder ikke gravid. Hold nu op med at oprette flere tråde på flere forskellige hjemmesider og spørge flere eksperter.

Du holder din egen angst kørende, du gør det værre for dig selv, du forstærker den onde spiral for dig selv. Og ikke mindst er det lidt respektløst over for os der svarer, at svarene ikke er gode nok, så du bliver ved at spørge flere og flere steder, flere og flere mennesker og eksperter.

Undskyld jeg svinger pisken lidt her, men du er nødt til at få slået det her ud af hovedet, og det er nu: du er ikke gravid! Og så er der jo ikke mere at spekulere over eller sige til den sag! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.