Gravid trods negativ blodprøve?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.977 visninger
26 svar
20 synes godt om
15. december 2017

Anonym trådstarter

Hej piger! 

Jeg skrev for noget tid siden et indlæg om, hvor bange jeg var for en graviditet, uden egentlig at have haft samleje, og i var rigtig gode til at berolige mig! Jeg fik dog alligevel lægen til at tage en blodprøve (denne fik jeg taget på den dag, hvor jeg ville være i 11+6), og resultatet var et hcg niveau på 2. Som mange af jer ved, betyder dette jo at man ikke er gravid (Thank god!), men synes stadigvæk jeg har nogle gener, men det kan vel godt hænge sammen med, jeg har været så ræd de sidste måneder, så kroppen skal lige vænne sig til det andet? Eller hvad? 

Derudover vil jeg gerne høre om nogle af jer ved, hvorfor jeg har et hcg på 2? Burde det ikke være på 0 når man ikke er gravid? Tror nemlig også det er med til at freake mig lidt ud. 

Hjælp! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2017

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Hej piger! 

Jeg skrev for noget tid siden et indlæg om, hvor bange jeg var for en graviditet, uden egentlig at have haft samleje, og i var rigtig gode til at berolige mig! Jeg fik dog alligevel lægen til at tage en blodprøve (denne fik jeg taget på den dag, hvor jeg ville være i 11+6), og resultatet var et hcg niveau på 2. Som mange af jer ved, betyder dette jo at man ikke er gravid (Thank god!), men synes stadigvæk jeg har nogle gener, men det kan vel godt hænge sammen med, jeg har været så ræd de sidste måneder, så kroppen skal lige vænne sig til det andet? Eller hvad? 

Derudover vil jeg gerne høre om nogle af jer ved, hvorfor jeg har et hcg på 2? Burde det ikke være på 0 når man ikke er gravid? Tror nemlig også det er med til at freake mig lidt ud. 

Hjælp! 

Hvornår skulle du ha haft din mens?

og hvor lang er din cyklus? 

Anmeld Citér

15. december 2017

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Hvornår skulle du ha haft din mens?

og hvor lang er din cyklus? 

Min menstruation er meget uregelmæssig, sp det er lidt svært at vide hvor lang min cyklus er. Men altså d. 15/9 startede en mens som sluttede d. 21/9. D. 23/9 hyggede jeg så med en dreng, og mens kom så d. 18/10 igen. Måneden efter KLM den først d. 27/11, men er virkelig i tvivl om det overhovedet var en menstruation eller om det bare var en pletblødning, for den var meget let og der var en del udflåd i

Anmeld Citér

15. december 2017

Love Angel

Mor til 4
Anonym skriver:

Min menstruation er meget uregelmæssig, sp det er lidt svært at vide hvor lang min cyklus er. Men altså d. 15/9 startede en mens som sluttede d. 21/9. D. 23/9 hyggede jeg så med en dreng, og mens kom så d. 18/10 igen. Måneden efter KLM den først d. 27/11, men er virkelig i tvivl om det overhovedet var en menstruation eller om det bare var en pletblødning, for den var meget let og der var en del udflåd i

Hvornår var du i tvivl? Mener du D.27/11 hvor den kom sidst?

Anmeld Citér

15. december 2017

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Hvornår var du i tvivl? Mener du D.27/11 hvor den kom sidst?

Ja. Da den kom i oktober, hvde jeg slet ikke tænkt graviditet som en mulighed, men ud af det blå blev jeg panisk angst for det

Anmeld Citér

15. december 2017

Love Angel

Mor til 4
Anonym skriver:

Ja. Da den kom i oktober, hvde jeg slet ikke tænkt graviditet som en mulighed, men ud af det blå blev jeg panisk angst for det

Altså ja din mens er uregelmæssig. 

Men jeg tænker at der intet at være bange for overhovedet. Især at lægen har taget blodprøve og den viser at du er ikke gravid.

Anmeld Citér

15. december 2017

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

Var det dig der var bange for graviditet fordi at du havde fået sæd på hånden ?

Anmeld Citér

15. december 2017

Anonym trådstarter

Hck skriver:

Var det dig der var bange for graviditet fordi at du havde fået sæd på hånden ?

Ja.. 

Anmeld Citér

15. december 2017

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Altså ja din mens er uregelmæssig. 

Men jeg tænker at der intet at være bange for overhovedet. Især at lægen har taget blodprøve og den viser at du er ikke gravid.

Men hvorfor har man så hcg niveau på 2? Burde den ikke stå i 0?

Anmeld Citér

15. december 2017

Love Angel

Mor til 4
Anonym skriver:

Men hvorfor har man så hcg niveau på 2? Burde den ikke stå i 0?

Nomal siger man. Og som jeg har læst fra andre herinde. At når man abotere osv så skal hcg ned på 5 . 

Jeg tænker hvis du få din mens igen enden næste månede eller starten af næste månede. Så tror jeg du må slippe den angst for om du er gravid for så er det næsten 100% sikkert at du ikke er gravid. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.