Advarsel!!! makabert billede!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2009

Heidi.

Syntes det er godt gået.. Så er der en hund mindre at være bange for.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2009

malou

Jeg er jo så ejer af 2 muskelhunde.. som mange af jer ved  Hvis mine hunde havde sådan et adfærd havde jeg selvfølgelig været knust men fair at hunden er blevet aflivet/likvideret...- han handler i nødværge og det var hans eneste måde at stoppe det på... fair nok!!!

knus malou

Anmeld

12. oktober 2009

Miamaja

Heidi-Godsk skriver:

Syntes det er godt gået.. Så er der en hund mindre at være bange for.

Ja, hvis der var en hund der angreb min, ville jeg selv gore hvad som helst for at faa hunden til at stoppe. jeg ville nok vaelge at prove at slaa hunden bevidstlos istedet tror jeg, for det der med knive og blod er voldsomt. men ja, kan intet se forkert i det gjorte.

Anmeld

13. oktober 2009

Mira0911

Jeg så det i nyhederne igår aftes, og der siges at ejeren af muskelhunden ikk var hjemme...

Han kom hjem til sin døde hund i en trillebør foran hans hus...

Anmeld

13. oktober 2009

Muffinmus

Miamaja skriver:

Ja, hvis der var en hund der angreb min, ville jeg selv gore hvad som helst for at faa hunden til at stoppe. jeg ville nok vaelge at prove at slaa hunden bevidstlos istedet tror jeg, for det der med knive og blod er voldsomt. men ja, kan intet se forkert i det gjorte.

Men det havde de jo så prøvet med ting der var i nærheden, f.eks riven, men det hjalp jo desværre ikke...og det med selv at gå løs på den med næverne var jo ikke en mulighed, så havde den bare ædt din arm jo.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.