Advarsel!!! makabert billede!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.333 visninger
14 svar
0 synes godt om
12. oktober 2009

Mira0911

Skar halsen over på muskelhund..

http://ekstrabladet.dk/112/article1237467.ece

Jeg kan ikke få link funktion til at virke overhovedet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2009

Sjl-msl-Mkl

Hold da op hvor er det klamt....

Anmeld

12. oktober 2009

Mira0911

Mini-Terp skriver:

http://ekstrabladet.dk/112/article1237467.ece

Værsgo..

Nej hvor irriterende.. Kan slet ikke få det til at fungere...

Anmeld

12. oktober 2009

Bom

Dutte84 skriver:

Nej hvor irriterende.. Kan slet ikke få det til at fungere...

Hvis du kopier teksten, og så sætten den ind, trykker du bare knæk pil, så bliver den blå, og så virker det..

Anmeld

12. oktober 2009

Sujan

Synes det er virkelig groft. Jeg tænker hvem går rundt med en kniv???

Altså jeg synes det er forfærdeligt alle de angreb der har været. Jeg er selv ejer af 1 dobberman og en blanding mellem dobberman og labrador som er nogle virkelig gode hunde og kan mærke at folk er ekstra opmærksomme når jeg kommer gående med mine hunde. Nu ved jeg godt at folk ikke lige er efter dobberman men kamp-hunde. Men da dobberman også går for at være en "farlig hund" kan det være svært nogle gange. Mine hunde har aldrig gjort noget. en gang kom der en lille hun farende efter min store han hund og gøede og skabte sig og min hund kiggede bare på den og vendte ryggen til. Så jeg stoler på mine hunde, men betyder jo ikke at jeg med 100 % kan sige at det aldrig vil ske at de gør en person eller en anden hund noget. Det kan man ikke, ligegyldigt hvilken hund man har. Nogle hunde er bare større og derfor er folk også mere bange for dem. Jeg synes små hunde er mere gøende og frembrusende end store hunde. Men er min mening. Den behøver ikke være rigtig.

Synes bare det er lidt voldsomt at skære halsen over på hunde. Men da man ikke har set hvad der er foregået kan man jo ikke sige hvad man selv ville gøre

Anmeld

12. oktober 2009

Lise

Sujan skriver:

Synes det er virkelig groft. Jeg tænker hvem går rundt med en kniv???

Altså jeg synes det er forfærdeligt alle de angreb der har været. Jeg er selv ejer af 1 dobberman og en blanding mellem dobberman og labrador som er nogle virkelig gode hunde og kan mærke at folk er ekstra opmærksomme når jeg kommer gående med mine hunde. Nu ved jeg godt at folk ikke lige er efter dobberman men kamp-hunde. Men da dobberman også går for at være en "farlig hund" kan det være svært nogle gange. Mine hunde har aldrig gjort noget. en gang kom der en lille hun farende efter min store han hund og gøede og skabte sig og min hund kiggede bare på den og vendte ryggen til. Så jeg stoler på mine hunde, men betyder jo ikke at jeg med 100 % kan sige at det aldrig vil ske at de gør en person eller en anden hund noget. Det kan man ikke, ligegyldigt hvilken hund man har. Nogle hunde er bare større og derfor er folk også mere bange for dem. Jeg synes små hunde er mere gøende og frembrusende end store hunde. Men er min mening. Den behøver ikke være rigtig.

Synes bare det er lidt voldsomt at skære halsen over på hunde. Men da man ikke har set hvad der er foregået kan man jo ikke sige hvad man selv ville gøre

Altså, hvis der sprang en stor hund ud af et vindue og gik til angreb på mig, mit barn, min hund, min mor - og den ikke reagerede på råb, hiven eller spark, så er det helt sikkert jeg ville tage min kniv, som tilfældigvis lå i lommen og skære halsen på køteren!!!

MEN! Nu går jeg så ikke med kniv. Og jeg er generelt ikke bange for hunde - heller ikke kamp/muskelhunde. Men hvis der kom én ud af det blå og angreb, så ville jeg sgu forsvare mig med hvad jeg havde ved hænderne.

Anmeld

12. oktober 2009

Honningblomst

Lise skriver:

Altså, hvis der sprang en stor hund ud af et vindue og gik til angreb på mig, mit barn, min hund, min mor - og den ikke reagerede på råb, hiven eller spark, så er det helt sikkert jeg ville tage min kniv, som tilfældigvis lå i lommen og skære halsen på køteren!!!

MEN! Nu går jeg så ikke med kniv. Og jeg er generelt ikke bange for hunde - heller ikke kamp/muskelhunde. Men hvis der kom én ud af det blå og angreb, så ville jeg sgu forsvare mig med hvad jeg havde ved hænderne.

Jeg læste det var en der kom løbende for at hjælpe der havde en kniv med. Ejeren til den lille hund havde prøvet at få den væk med en rive(mener det var ejeren)

Jeg synes da det er ok at skære halsen over på den, ellers var den lille hund jo død og det var jo den anden der havde overfaldet hunden.

Tænk man skal gå og være nervøs for dyr i et land som dk...sørgeligt.

Anmeld

12. oktober 2009

Muffinmus

Hmmm

Er både og.

Synes IKKE det er ok at han havde kniven på sig, men det må hans bøde for overtrædelse af våbenloven jo bestemme.

Synes der imod det er helt ok han slog den ihjel, det havde jeg selv gjort for at redde den anden hund. Lidt barbarisk måde, jo da, men åbenbart den eneste måde at gøre det på for at nå at hjælpe.

Så jeg synes han klarede det super flot, og hatten af for at han hjalp til uden selv at komme til skade heldigvis.

Og trist at det åbenbart kunne retfærdiggøres at det nogle gange kan være ide at være bevæbnet over for noget så sølle som en sindsyg hund..øv øv.

Anmeld

12. oktober 2009

Honningblomst

MariaE skriver:

Hmmm

Er både og.

Synes IKKE det er ok at han havde kniven på sig, men det må hans bøde for overtrædelse af våbenloven jo bestemme.

Synes der imod det er helt ok han slog den ihjel, det havde jeg selv gjort for at redde den anden hund. Lidt barbarisk måde, jo da, men åbenbart den eneste måde at gøre det på for at nå at hjælpe.

Så jeg synes han klarede det super flot, og hatten af for at han hjalp til uden selv at komme til skade heldigvis.

Og trist at det åbenbart kunne retfærdiggøres at det nogle gange kan være ide at være bevæbnet over for noget så sølle som en sindsyg hund..øv øv.

Ifølge mdierne var det ikke ejeren af den lille hund der havde en kniv eller slog hunden ihjel. Det var en tililende person som jo bare kan være en mand fra et nabohus der har hentet en kniv. Så det er jo slet ikke sikkert der er noget der skal straffes for.

Er jeg enig med dig i at jeg havde valgt at gøre præcis det samme, hvis en hund angreb et menneske, ville ikke turde hvis det "bare" var et andet dyr, da jeg ikke aner hvordan man dræber med en kniv?...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.