Hvorfor fald valgt lige på det mærke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2017

L-mor

Emmaljunga Big Star suprême. Købt på januarudsalg til ca. 6000 kr alt inkl. Super glad for den. Kører så godt.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2017

Muffinmus

Morigenigen skriver:

Jeg havde en Emmaljunga Big Star Suprême til mine to første børn, og den blev brugt meget og dagligt! Den holdt bare til det hele. Da min yngste var 3 år gammel, gav jeg vognen videre til en veninde, der brugte den til hendes to børn uden problemer.

Stellet holdt, der kom ikke rust, betrækket falmede ikke.

Så den vogn holdt til 4 børn, og jeg mindes, hun solgte den videre som altanbarnevogn.

Jeg har købt Emmaljunga nu igen. Jeg forstår ikke dem, der nævner dårlig sikkerhed pga blød kaleche. Udover jeg aldrig nogensinde har oplevet nogen former for problemer med kalechen, kan jeg heller ikke se, hvad den skulle gøre. Derimod har jeg formået at stå i BabySam og klemme mine fingre i bøjlen på en hård kaleche...

Stellet på Big Star Suprême har i øvrigt 3 indstillinger, så man selv vælger, hvor “blødt” stellet skal være.

Odder og Emmaljunga bliver forresten lavet på den samme fabrik i byen Odder. Begge mærker har Dansk Varefakta og bliver testet på præcist samme måde. Så om man vælger det ene eller det andet, er vist blot en smagssag. (Jeg synes personligt, Odder er et snobbet mærke pga den høje pris og det kedelige design....)

Dem uden lås på kalechen, må mange steder ikke stå med regnslag på, pga kvælningsfare da et barn er død pga af det. Det var også den melding vi fik fra vores dagplejer. Så sikkerheden er ikke for voksne fingre skyld, men børnenes. 

Anmeld Citér

9. december 2017

Bebsen

Vi har valgt en Stork, den er super lækker og kan være i begge biler 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.