Hvorfor fald valgt lige på det mærke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

683 visninger
12 svar
4 synes godt om
8. december 2017

Anonym trådstarter

Der finde efterhånden et del barnvognes mærker som samtid også ligge et forskel prisklasser. Virker mærker har i og hvorfor fald valgt lige på den og virke pris lå barnvogn på med det nødvent tilbehør som lift pusletaske madras til både barnvogn og lift myggenet og Regnslag ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2017

Muffinmus

Valgte Odder fordi jeg kunne se den generelt holdt godt og jeg kan lide det klassiske design. Jeg valgte fast kaleche pga sikkerheden da den bløde ikke kunne låses. 

Vi købte brugt to gange og de holdt super godt. Ville gøre det samme igen.

Lift er vigtigt de første 3-5 mdr, den sikrer barnet føler sig bedre omslutte. Vi har ikke kunne undvære et regnslag og myggenet.

Vi har haft helsemadrasser i begge dele og været glade for det

Anmeld Citér

8. december 2017

Lisette W

Min mor er dagplejemor og hun anbefalede en odder. Det var det mærke hun havde bedst erfaring med. Hun har været dagplejemor i snart 20 år. De fire børn hun har af gangen har alle egen barnevogn med så hun har prøvet mange forskellige igennem årene. Hun frarådede emmajunga fordi de hurtigt blev slidt. Vi købte en brugt Odder til 1000 kr. Den har vi været super glade for. Den er meget stabil og har god affjedring så den lille ikke ligger og hopper når underlaget er ujævnt. 

Anmeld Citér

8. december 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Der finde efterhånden et del barnvognes mærker som samtid også ligge et forskel prisklasser. Virker mærker har i og hvorfor fald valgt lige på den og virke pris lå barnvogn på med det nødvent tilbehør som lift pusletaske madras til både barnvogn og lift myggenet og Regnslag ?

Jeg havde en emmaljunga Big Star supreme. Fik een af min bror og svigerinde efter deres to børn. Så gav ikk noget for den. 

Men hvis jeg skulle ud og købe en ny i dag ville jeg stadig vælge den. Synes ganske enkelt at den har det flotteste design kontra nogen af de andre

Anmeld Citér

8. december 2017

Troldemommi

Vi købte en ny Odder ZIP i 2011, det var den flotteste og bedste, og så kan den holde til flere børn, vi brugte den til to børn og solgte den i 2015 for 4200 kr, hvor den så ud som ny.

Kunne også godt lide udseendet på Emmaljunga, men min veninde talte mig fra det, de havde kun problemer med deres, noget med en skæv bund.

Anmeld Citér

8. december 2017

Cassandra

Anonym skriver:

For 7 år siden købte jeg en Basson Grande (med lift og pusletaske) demomodel til 4000 kr og bruger den pt til vores tredje barn - mega god vogn Den ser "næsten"ud som ny 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

8. december 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79

Da vi fik Thea i 2008, valgte vi en brio kompakt, fordi den var "lille", nem at klappe sammen og vejede ingenting.

Hun brugte den i 3 år, hvorefter den holdte 1 års pause, inden vi fik Alberte, som også brugte den i godt 3 år.

Da alberte var færdig med den, gav vi den videre, til en ny familie, som nu bruger den til deres 2 barn.

Så på 9 år, har den været igennem 4 børn, og fungere såvidt jeg ved stadig upåklageligt!

Den kostede ca 7200kr med det hele. Så vi har været glade for Brio. Vh Stine 

Anmeld Citér

9. december 2017

Morigenigen

Jeg havde en Emmaljunga Big Star Suprême til mine to første børn, og den blev brugt meget og dagligt! Den holdt bare til det hele. Da min yngste var 3 år gammel, gav jeg vognen videre til en veninde, der brugte den til hendes to børn uden problemer.

Stellet holdt, der kom ikke rust, betrækket falmede ikke.

Så den vogn holdt til 4 børn, og jeg mindes, hun solgte den videre som altanbarnevogn.

Jeg har købt Emmaljunga nu igen. Jeg forstår ikke dem, der nævner dårlig sikkerhed pga blød kaleche. Udover jeg aldrig nogensinde har oplevet nogen former for problemer med kalechen, kan jeg heller ikke se, hvad den skulle gøre. Derimod har jeg formået at stå i BabySam og klemme mine fingre i bøjlen på en hård kaleche...

Stellet på Big Star Suprême har i øvrigt 3 indstillinger, så man selv vælger, hvor “blødt” stellet skal være.

Odder og Emmaljunga bliver forresten lavet på den samme fabrik i byen Odder. Begge mærker har Dansk Varefakta og bliver testet på præcist samme måde. Så om man vælger det ene eller det andet, er vist blot en smagssag. (Jeg synes personligt, Odder er et snobbet mærke pga den høje pris og det kedelige design....)

Anmeld Citér

9. december 2017

Christabelle

Jeg valgte en Emmaljunga Big Star Supreme, da jeg synes den var pænere end Odder. Har været rigtig glad for den. Har ingen problemer med den, den hverken hænger eller andet.

Tror det endte med at blive 8-9.000 alt i alt.

Anmeld Citér

9. december 2017

Lje

Anonym skriver:

Vi valgte en Emmaljunga Big Star Suprême. Jeg synes, Odders design simpelthen er tudegrimt og klodset både på stel og barnevognskasse. Derudover var vi rigtig glade for termobunden, der gav god ventilation i barnevognen og de store, punkterfri hjul. 

Vores vogn står som ny. Er spændt op som en del af almen servicetjek (og fordi den var med flere gange i fly) efter 1 år. 

Vi har regnslag, god madras og kopholder til vognen. Vi fravalgte lift og brugte Voksipose. Jeg synes generelt, at de der medfølgende pusletasken er grimme og da vi fik et flaskebarn, havde vi brug for en taske der var tænkt til flasker.

Vi gav vist 6500 fra ny uden lift fordi vi købte nogle andre ting også.

Vh. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.