fest med små børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Eva skriver:

Visse diskussioner skal man nok bare undlades... og visse ting er vel ikke til diskussion. Jeg synes ikke man kan sige at du eller ham har ret, det handler om valg og prioteringer.

Men vælg dine diskussioner med omhu især når det handler om mennesker med og uden børn...

Knus Eva

ja, jeg gad heller ikke den diskussion, og sagde det til ham flere gange! og specielt da jeg mange gange poiterede at JEG ikke ville gøre det og at det i mine øjne er uansvarligt, men at det jo er alles eget valg hvad man gør, så blev han ved med at stikke til mig og komme med personlige angreb, og det var rigtig ubehageligt.. jeg har sagt til ham at jeg ikke vil høre fra ham, hvis ikke han kan acceptere at jeg ikke deler hans mening om opdragelse, for jeg vil ikke angribes på den måde...

knus til dig også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2009

Mira0911

Heldigvis er det ens eget valg, hvordan man gør med nytårsaften...

Vi har valgt at være hjemme i år, også fordi, at Julie er i omgivelser hun kender..

Vi får et par venner herud nytårsaften.. Og ja, tror da der bliver drukket, men ikke så vi vælter rundt...

Anmeld

12. oktober 2009

SaNiNa

Vi holde barndåb og bryllup da nicklas var 7 uger gammel. og vi skal holde julefrokost. så længe det er så han kan sove og ikke er ked/bange har jeg ikke et problem med det så længe vores gæster kan forstå der osse er et barn.

Ville jo ikke drikke når min søn er der, da jeg jo skal tage varer på ham og har et ansvar over for ham

Anmeld

12. oktober 2009

Berg

Det kommer vel lidt an på de mennesker der kommer med til festen. Vi holdte nytår da vores datter var 5 1/2 måned. Selvom de fleste var lettere berusede var der ingen fulde folk til stede. Og jeg holdte mig ædru i tilfælde af sygdom eller bare brug for en der kunne køre bil. Vi spillede såmænd også musik, men det sov hun fint fra.

Anmeld

12. oktober 2009

vatten

Hvis Mathias kunne sove for larmen, kunne jeg da også finde på at holde fest, mens han er hjemme. Men jeg ville ikke drikke alkohol selv

Mathias må gerne se fulde mennesker formin skyld- han skal bare ikke passes af dem

Anmeld

12. oktober 2009

Heidi.

Jeg kan ikke se problemet i at holde en fest hvor ens lille barn er til stede. Hvad skulle der ske ved det? Da Frederikke var 3 måneder var vi til en nytårsfest, og hun var med. Det var overhovedet ikke noget problem. Men nu er der heller ikke nogle af os der drikker eller noget. Hun lå bare inde i et andet værelse når hun skulle sove, of vi havde en baby alarm så vi kunne hører hende. Vi har prøvet det flere gange efter også med Phillipa. Jeg vil hellere tage mine børn med til sådanne noget, når jeg selv ved jeg er ansvarlig, end f. eks at få dem passet.

Anmeld

12. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Heidi-Godsk skriver:

Jeg kan ikke se problemet i at holde en fest hvor ens lille barn er til stede. Hvad skulle der ske ved det? Da Frederikke var 3 måneder var vi til en nytårsfest, og hun var med. Det var overhovedet ikke noget problem. Men nu er der heller ikke nogle af os der drikker eller noget. Hun lå bare inde i et andet værelse når hun skulle sove, of vi havde en baby alarm så vi kunne hører hende. Vi har prøvet det flere gange efter også med Phillipa. Jeg vil hellere tage mine børn med til sådanne noget, når jeg selv ved jeg er ansvarlig, end f. eks at få dem passet.

problemet var, som senere beskrevet, at forældrene netop IKKE opførte sig ansvarligt og at jeg blev stødt over at han dømte mig for IKKE at ville gøre det samme

Det er, som jeg også har skrevet, i mine øjne ikke et problem at tage børnene med til en ansvarlig fest eller selv at holde en ansvarlig fest med børnene til stede. Men når man f.eks. ikke tager hensyn til musikkens lydstyrke i forhold til det lille barns sarte ører, så synes jeg det er et problem. - og det er det denne sag drejer sig som

Anmeld

13. oktober 2009

marieanette

Héj

Da vores søn var 5 uger gammel blev hans morfar 60 og det var med en masse spænden mennesker musik og godt humør, vi havde taget barnevogn med så han kunne sove ude i gardaroben, men det ville han ikke høre på tale den lille mand, så jeg måtte tage ham med tilbage til festen satte ham i sin stol der gik 10 min så sov han, sov hele festen og sov da vi kom fra festen, det er vel også hvad man vender sit lille pus til man skal heller ikke være overhysterisk, de har godt af at der er liv omkring dem. Det har heller aldrig været vores børn som har bestem hvornår vi skulle hjem fra familie besøg eller venne besøg hvis de var trætte kunne de bare putte i et andet værelse, da jeg selv var barn og var med mine forældre ude til fest eller på hjemme esøg og sagde at jeg var træt frik jeg en dyne og to lænestole blev skubbet sammen så kunne jeg ligge der til det var tid til at tage hjem det samme har min mand fortalt

marieanette

Anmeld

13. oktober 2009

Vingummien

Du er ikke pylret, er jo sådan du vil have det og din mening jo. vi har aldrig selv holdt fest herhjemme.

Men vil sige at det kommer nok an på i hvilken grad festen er, skal jo være en forældre der ikke drikker og som er villig til at forlade festen hvis ungen er ked og så skal man være sikker på at barnet ikke bliver vækket konstant pga det da det jo vil være synd. Men er nok bedre at hold hvor barnet bor end et andet sted hvor alt vare er nyt, men skal jo være en begrænset fest og så skal folk selvom de evt drikker kunne tage hensyn til at der altså ligger et lille barn og sover.

Anmeld

13. oktober 2009

Bondepigen

Kom helt an på, hvordan gæsterne er, og hvor vild festen er.

Men jeg ville ikke selv gøre det, når barnet er lille. Jeg ville nok vælge at tage til en fest i stedet, så kan man jo gå, hvis det bliver for meget for den lille...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.