Heidi-Godsk skriver:
Jeg kan ikke se problemet i at holde en fest hvor ens lille barn er til stede. Hvad skulle der ske ved det? Da Frederikke var 3 måneder var vi til en nytårsfest, og hun var med. Det var overhovedet ikke noget problem. Men nu er der heller ikke nogle af os der drikker eller noget. Hun lå bare inde i et andet værelse når hun skulle sove, of vi havde en baby alarm så vi kunne hører hende. Vi har prøvet det flere gange efter også med Phillipa. Jeg vil hellere tage mine børn med til sådanne noget, når jeg selv ved jeg er ansvarlig, end f. eks at få dem passet.
problemet var, som senere beskrevet, at forældrene netop IKKE opførte sig ansvarligt og at jeg blev stødt over at han dømte mig for IKKE at ville gøre det samme 
Det er, som jeg også har skrevet, i mine øjne ikke et problem at tage børnene med til en ansvarlig fest eller selv at holde en ansvarlig fest med børnene til stede. Men når man f.eks. ikke tager hensyn til musikkens lydstyrke i forhold til det lille barns sarte ører, så synes jeg det er et problem.
- og det er det denne sag drejer sig som 
Anmeld