Når forældre skændes på nettet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2017

ChesireKitty

Jeg kunne aldrig, i min vildeste fantasi, drømme om at udstille mine, min eks' eller mine børns situation på den måde som jeg ofte ser andre forældre gøre det på på Facebook.

Jeg har da, i ren arrigskab, engang kommenteret på et opslag min eks lavede, dengang vi stadig var venner på Facebook, hvor han lige havde en spritny gamer-computer til rigtig, rigtig mange penge og han en måneds tid forinden havde sagt at han ikke havde råd til at køb en fødselsdagsgave til vores datter. Det var dog ikke en direkte kommentar om at han var en dårlig far, men noget i stil med at det jo var nemt at spare så meget op når man prioriterer dét frem for alt andet. Jeg fortalte aldrig nogen at han ikke havde købt en gave til hende.

Jeg så for ikke så længe siden et langt opslag, fra en der havde opgivet at kæmpe for hans datter, fordi moren angiveligt blev ved med at fortælle løgne og tilsvine ham i Statsforvaltningen, som var delt vidt og bredt af flere hundrede mennesker.

Nu ved jeg selv hvor meget der skal til, før at Statsforvaltningen helt fjerner samværet mellem samværsforælder og barn - specielt når de, som i denne situation, havde boet sammen som familie og barn og far derfor allerede har et forhold - både fra min egen situation, men også fra de beretninger jeg har læst om her på Baby.dk og på Min-Mave, så jeg finder det svært at tro på de historier er til for andet end ynk, melidenhed og at tilsvine den anden forælder.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2017

Mor1986

Jeg kunne ikke drømme om det. Ja min eks mand er en nød og jeg kan blive frygtelig gal og frustreret over ham. Men synes ikke det kommer hele verden ved

Anmeld Citér

8. december 2017

Sprit25

Mor1986 skriver:

Jeg kunne ikke drømme om det. Ja min eks mand er en nød og jeg kan blive frygtelig gal og frustreret over ham. Men synes ikke det kommer hele verden ved

Tænker præcis det samme. At man lidt skylder hinanden at tale pænt om hinanden 

Anmeld Citér

8. december 2017

Mor1986

Sprit25 skriver:

Tænker præcis det samme. At man lidt skylder hinanden at tale pænt om hinanden 

Ja nemlig. Også selv om ikke nødvendigvis har noget godt at sige. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.