Når forældre skændes på nettet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.134 visninger
13 svar
6 synes godt om
7. december 2017

Sprit25

I aften skete det så igen. En i min bekendtkreds har I frustration over samværd og Eks lagt hele historien op. Herunder omtales eksen i ikke så pæne vendinger. 

Mange kommentere at de føler frustration og at det er X's krav at se sit barn. Og jeg tænker bare: hvorfor? Hvorfor smide alt op offentligt? Er der vitterligt ingen der tænker på barnet og at denne også en dag får Facebook? Eller kan Google forældrene? 

Nogle herinde der har nogle tanker

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2017

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg forstår heller ikke, at man skal lægge sådan nogle ting offentligt. Som du selv nævner, så bil det ikke være fedt for barnet at se senere hen. Nettet glemmer nemlig ikke. 

Er heldigvis ikke stødt på det selv.. 

Anmeld Citér

7. december 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11

Det tror jeg aldrig jeg har oplevet. Det eneste i den retning jeg har set, var min kusine det skrev i en status at kæresten lå og bollede en 16årig og så en masse frustration og sårede følelser  

Anmeld Citér

7. december 2017

Sprit25

Mor11 skriver:

Det tror jeg aldrig jeg har oplevet. Det eneste i den retning jeg har set, var min kusine det skrev i en status at kæresten lå og bollede en 16årig og så en masse frustration og sårede følelser  

Det forstår jeg så heller ikke behovet for, men der er det i det mindste ikke børn der bliver ramt. Med mindre de har børn. 

Anmeld Citér

7. december 2017

FruStolpe

Hvor er det usmageligt at hænge sit beskidte undertøj til tørre offentligt

Det er "se mig, hør mig og ynk mig så"

Jeg har ryddet ud i mine bekendte som gør den slags. Gider det ganske enkelt ikke 

Anmeld Citér

7. december 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11
Sprit25 skriver:

Det forstår jeg så heller ikke behovet for, men der er det i det mindste ikke børn der bliver ramt. Med mindre de har børn. 

Jeg forstår det heller ikke. Jeg blev sådan helt dårlig til mode af at læse det. Følte at jeg var tilskuer til noget alt for privat. 

De havde ikke børn.. men det fik de så senere.. 

Anmeld Citér

7. december 2017

Sprit25

Mor11 skriver:

Jeg forstår det heller ikke. Jeg blev sådan helt dårlig til mode af at læse det. Følte at jeg var tilskuer til noget alt for privat. 

De havde ikke børn.. men det fik de så senere.. 

Ej okay det er næsten værre :-|

Anmeld Citér

7. december 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg har en gammel bekendt hvor jeg vil sige at 90 procent, af alt det hun ligger op på fb, handler om hvor dårlig en exmand, egoistisk far, hendes x er.

Nu har han gjort sådan, sagt det, og nu er der så også mange dage til at de ska i SF igen osv osv.

Det er super ubehaligt, og fatter ik behovet for at ligge det op på den måde.

Har virkelig tit overvejet at slette hende, men ka ik finde ud af det vh Stine 

Anmeld Citér

7. december 2017

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Sprit25 skriver:

I aften skete det så igen. En i min bekendtkreds har I frustration over samværd og Eks lagt hele historien op. Herunder omtales eksen i ikke så pæne vendinger. 

Mange kommentere at de føler frustration og at det er X's krav at se sit barn. Og jeg tænker bare: hvorfor? Hvorfor smide alt op offentligt? Er der vitterligt ingen der tænker på barnet og at denne også en dag får Facebook? Eller kan Google forældrene? 

Nogle herinde der har nogle tanker

Det er umodent og ikke gennemtænkt. Jeg går ud fra, vedkommende har en åben profil? 

Anmeld Citér

7. december 2017

Sprit25

Mor og meget mere skriver:

Det er umodent og ikke gennemtænkt. Jeg går ud fra, vedkommende har en åben profil? 

Jep��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.