Bilder jeg mig selv ind at jeg er gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2017

Chato20

Thea14 skriver:

Mens smerter og ligamentssmerter føles ret ens og de fleste kan ikke mærke forskel. Og for nogen kommer ligamentssmerterne inden de kan teste positiv.

Selv kunne jeg først teste meget svagt positiv 5+2

Nej præcis har haft smerterne nu i 3 dage og det pisse hårdt da det gør ondt og jeg er træt.. min kære mand siger også at jeg er mærkelig de her dage  nu må vi se, vil ikke håbe

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2017

1518

Thea14 skriver:

Mens smerter og ligamentssmerter føles ret ens og de fleste kan ikke mærke forskel. Og for nogen kommer ligamentssmerterne inden de kan teste positiv.

Selv kunne jeg først teste meget svagt positiv 5+2

Det kommer vist an på, hvem man er. Hos mig har ligamentsmerter i nu 2 graviditeter været hurtige jag af smerte (oftest i lysken), som blev fremkaldt af pludselige bevægelser (nys, grin, hoste og lignende). Pludseligt opståede, meget smertefulde og væk i løbet af sekunder. Men menstruationssmerter er murren/værken/kramper i underlivet/livmoderen (bag kønsbenet). Langvarrige men klart til at leve med.

Anmeld Citér

9. december 2017

Chato20

Stadig mange smerter, ømme bryster men ingen mens. Synes godt nok de sidste 5 dage har været hårde for kroppen, ved ikke hvad der sker 

Anmeld Citér

9. december 2017

biniek

Kender godt følelsen. 

Jeg er muligvis 4+2. Har normalt en cyklus på 27 dage og nu er jeg på dag 31. 

Jeg har også mange symptomer men tester negativt  ��

Krydser fingre for dig ��

Anmeld Citér

9. december 2017

Chato20

biniek skriver:

Kender godt følelsen. 

Jeg er muligvis 4+2. Har normalt en cyklus på 27 dage og nu er jeg på dag 31. 

Jeg har også mange symptomer men tester negativt  ��

Krydser fingre for dig ��

Hvilken symptomer? 

Krydser også fingre for dig

Anmeld Citér

10. december 2017

Chato20

3-4 dage over tid men negativ test så nu håber jeg på at det sker i næste cyklus 

Nogen som har prøvet at ens område rundt om brystvorten er blevet større og mørkere?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.