Bilder jeg mig selv ind at jeg er gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.951 visninger
15 svar
1 synes godt om
7. december 2017

Chato20

Hej alle, 

Jeg er forvirret!! 

Jeg er gået en dag over tid, har haft meget lidt kvalme i 3 dage nu, mega mange menustration smerter ( den smerte hvor man føler den er lige på trapperne ) crying og lidt i venstre side... det mærkeligste er at jeg har bøvset meget i et par dage og så mine bryster ømme men det er de altid op til menustration. 

Tog en test igår men den var bragende negativ wink

Årh det så svært når man virkelig gerne vil være gravid så er bange for jeg bilder mig det selv ind...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2017

AnoMom

Chato20 skriver:

Hej alle, 

Jeg er forvirret!! 

Jeg er gået en dag over tid, har haft meget lidt kvalme i 3 dage nu, mega mange menustration smerter ( den smerte hvor man føler den er lige på trapperne ) crying og lidt i venstre side... det mærkeligste er at jeg har bøvset meget i et par dage og så mine bryster ømme men det er de altid op til menustration. 

Tog en test igår men den var bragende negativ wink

Årh det så svært når man virkelig gerne vil være gravid så er bange for jeg bilder mig det selv ind...

Kan være du ikke udvikler hcg så hurtigt og derfor er testen negativ. Jeg testede 4+1, 4+5, 5+1 og alle var bragende negative. Først 5+3 fik jeg en ultra svag test. 

Anmeld Citér

7. december 2017

Chato20

Men er det gravitids symptomer? 

Anmeld Citér

7. december 2017

Baby2017

Chato20 skriver:

Da jeg var gravid havde jeg mega ømme bryster inden jeg testede. Har aldrig haft så ondt!

Jeg har også haft alle symptomer på graviditet når jeg har troet jeg var gravid, men da jeg så var det var jeg ikke i tvivl. 

Ja det kan være graviditets symptomer og ja det kan være du først kan teste sent. 

Dem i min mødregruppe havde det på præcis samme måde som mig, men det er meget forskelligt fra person til person hvordan kroppen reagere. 

Giv det et par dage og test igen.. 

Anmeld Citér

7. december 2017

Chato20

Har altid ømme bryster, men føler nærmest at jeg har influenza 

Kender du nogen af de andre symptomer jeg har? Er så bange for jeg bilder mig selv det ind, da jeg ønsker det så meget.. og vi har prøvet i 8 måneder nu. Synes bare der er noget anderledes?

Anmeld Citér

7. december 2017

Baby2017

Chato20 skriver:

Har altid ømme bryster, men føler nærmest at jeg har influenza 

Kender du nogen af de andre symptomer jeg har? Er så bange for jeg bilder mig selv det ind, da jeg ønsker det så meget.. og vi har prøvet i 8 måneder nu. Synes bare der er noget anderledes?

Mener min kvalme startede stille op efter 4+0 og begyndte at kaste op dagligt derefter.. Jeg var sindssyg træt og havde også en slags mens smerter men kan ikke huske om de først kom senere

Så altså ja det kan være graviditets symptomer men også bare symptomer på mens... 

Det er virkelig svært og det eneste der kan afgøre det er mens eller en positiv test

Anmeld Citér

7. december 2017

Chato20

Præcis for det mens smerter jeg har! Må teste i weekenden

Anmeld Citér

7. december 2017

Baby2017

Chato20 skriver:

Jeg krydser for den er der

Jeg havde en fornemmelse af at den var der pga. Symptomerne men også bare sådan en fornemmelse så håber du fornemmer rigtigt

Anmeld Citér

7. december 2017

Thea14

Chato20 skriver:

Mens smerter og ligamentssmerter føles ret ens og de fleste kan ikke mærke forskel. Og for nogen kommer ligamentssmerterne inden de kan teste positiv.

Selv kunne jeg først teste meget svagt positiv 5+2

Anmeld Citér

7. december 2017

AnoMom

Chato20 skriver:

Det ved jeg ikke. Jeg havde ingen symptomer i min graviditet på noget tidspunkt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.