Mit egentlige første kys var med min bedste ven i børnehaveklassen. Vi var på tur til stranden og gik en tur for at samle skaller. Så mens vi sad og kiggede på en fin skal, spurgte han mig om vi ikke skulle kysse. Det var sådan et lille hurtigt, forsigtigt kys, men det sidder bare i hjertet på mig, selv nu som voksen.
Mit første rigtige kys, var da jeg var 13 år og vi legede S, P eller K. Jeg blev udfordret til at "snave" med en af drengene, så det gjorde jeg. Det var også hans første kys. Jeg kan huske at drengen bagefter rødmende fortalte mig at jeg smagte af flagermus-vingummi.
Jeg mistede min mødom allerede som et lille barn og det er jeg sikker på at ingen har lyst til at høre om. Jeg tæller det dog ikke som min første gang, da jeg for det første ikke vidste hvad det var der foregik og fordi jeg - på trods af at der ingen decideret tvang var - ikke havde givet samtykke.
Den første gang jeg havde sex, var jeg 16. Jeg havde været sammen med min kæreste i næsten et halvt år ( som jo er vildt længe, når man er 16) og han valgte at droppe mig fordi jeg ikke ville have sex med ham - good riddance. Min bedste ven igennem flere år trøstede mig og jeg fik tudet at jeg bare gerne ville have det overstået nu og han - som den gentleman han var - tilbød at tage tjansen. Vi endte med at have sex samme aften og selvom han var blid og kærlig hele vejen igennem, var det en forfærdelig oplevelse og jeg endte med at kaste op bagefter, selvom der ingen alkohol var involveret. Han tog det hele meget pænt og var meget undskyldende, selvom jeg blev ved med at fortælle at det ikke var ham der gjorde noget forkert.
Vi er stadig super gode venner og han er sidenhen sprunget ud som homoseksuel. Han (og hans kæreste) adopterede en lille pige et par måneder efter jeg fandt ud af at jeg var gravid, så vores piger er bedste venner den dag idag.
Anmeld
Citér