Jeres første kys

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2017

Anonym

Mor og meget mere skriver:

22. Det var sent - må jeg spørge dig, hvordan det var som 15-17-20-årig at vide og at se, at mange af dine jævnaldrende var godt i gang? Var du uinteresseret i drengene/mændene, eller ventede du bare tålmodigt på den helt rigtige - som det lyder til, det også blev? Blev du aldrig udsat for pres eller kærlige drillerier fra veninderne? 

Jeg spørger, fordi jeg i seksualundervisningen af mine elever gør meget ud af at understrege, at når gennemsnitsalderen for den seksuelle debut er 16 år for piger, så dækker det også over, at der er nogle, der er i 20’erne første gang - og det er der mange af mine elever, der knap nok tror på. Vi har så talt om, at det næsten er et større tabu at vente længe end at “gå i gang” i en alt for ung alder - og at omgivelserne, inkl. medierne, kan påvirke en jomfru på fx 20 til at føle, hun er unormal og “forkert”. 

Det er let nok at finde eksempler på beretninger fra piger, der har været for tidligt ude, men det er sværere at finde nogle fra kvinder, der har ventet, til de var langt ældre. Og det kunne være interessant at høre, hvordan dine omgivelser reagerede på det. 

Altså jeg er nok først blevet interesseret i drenge efter folkeskolen, jeg tror personligt at for mig var de drenge der lidt for umodne og slet ikke noget der havde interesse. På trods af at jeg har gået på to skoler/klasser som teenager har jeg aldrig oplevet noget pres omkring det ikke at have haft sex, jeg gik personligt ikke op i hvem der havde været sammen med hvem og vidste derfor heller ikke hvem der var jomfru og hvem der ikke var. Men tror bestemt ikke jeg har været ene. 

Efter folkeskolen arbejde jeg i job hvor der ikke lige kom drenge forbi. 

På min uddannelse begyndte jeg at blive interesseret (17-20 år) og efter jeg var fyldt 20 begyndte jeg at få stress på og opgive det lidt.

Da jeg så mødte min kæreste og for første gang blev sådan rigtig forelsket, var jeg klar og havde lyst og mod på det  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2017

Julletullemor

Jeg fik mit første kys som 13 årig, af min kæreste på 16, som heller aldrig havde prøvet at kysse før. Aftenen før havde vi været til “colabal” og i bilen på vej hjem, var vi SÅ tæt på at kysse hinanden. jeg glemmer aldrig hvor elektrisk luften var.. Men vi kyssede først næste dag, hjemme hos ham, hvor jeg var på besøg sammen med to veninder. Vores kys blev forøvrigt afbrudt af et “aaaad, de kysser!”  

Min første gang, var også med ham. Juleaften, da jeg var 13. Han kom hjem til mig om morgenen, for at give mig min julegave, og vi endte med at dyrke sex. Jeg kan huske, at det gjorde en lille smule ondt, men det var simpelthen så romantisk og sødt. 

Det er nu 17 år siden, og han er stadig min bedste ven 

Anmeld Citér

7. december 2017

Anonym trådstarter

Hyggeligt!

Anmeld Citér

7. december 2017

Anonym

Første kys var som 14-årig med en af min brors bedste venner. Det var også hans første kys. Det var på en mørk vej efter jeg havde fulgt ham hjem fra bal (kan ikke huske hvorfor jeg fulgte ham hjem og ikke omvendt ). Jeg var helt vild med ham, og vi aftalte, at vi skulle gentage succesen ugen efter - hvor han så pludselig stod og snavede med en anden 

Første gang var med min daværende, jævnaldrende kæreste som 16-årig. Vi var alene sammen i sommerhus. Jeg husker det som værende stille og roligt, men ikke nogen fantastisk oplevelse. Vi var sammen et års tid.

Anmeld Citér

7. december 2017

Anonym

Mit første rigtige kys var ved 14/15 års alderen, og ærligt: min daværende hjælpetræner/ven (som er 8 år ældre end mig) drak mig og en veninde under - og første gang jeg var fuld var også dér - og pludselig "vågner" jeg fra mit blackout og han har hele sin tunge nede i min hals og knalder sine tænder ind i mine. 

Seksuelt har jeg givet et par handjobs/blowjobs, men første gang med "rigtig" sex var da jeg var 17 år, det var med min nuværende kæreste og far til mit kommende barn :-)

Anmeld Citér

7. december 2017

Anonym

Mit egentlige første kys var med min bedste ven i børnehaveklassen. Vi var på tur til stranden og gik en tur for at samle skaller. Så mens vi sad og kiggede på en fin skal, spurgte han mig om vi ikke skulle kysse. Det var sådan et lille hurtigt, forsigtigt kys, men det sidder bare i hjertet på mig, selv nu som voksen.

Mit første rigtige kys, var da jeg var 13 år og vi legede S, P eller K. Jeg blev udfordret til at "snave" med en af drengene, så det gjorde jeg. Det var også hans første kys. Jeg kan huske at drengen bagefter rødmende fortalte mig at jeg smagte af flagermus-vingummi.

Jeg mistede min mødom allerede som et lille barn og det er jeg sikker på at ingen har lyst til at høre om. Jeg tæller det dog ikke som min første gang, da jeg for det første ikke vidste hvad det var der foregik og fordi jeg  - på trods af at der ingen decideret tvang var - ikke havde givet samtykke.

Den første gang jeg havde sex, var jeg 16. Jeg havde været sammen med min kæreste i næsten et halvt år ( som jo er vildt længe, når man er 16) og han valgte at droppe mig fordi jeg ikke ville have sex med ham - good riddance. Min bedste ven igennem flere år trøstede mig og jeg fik tudet at jeg bare gerne ville have det overstået nu og han - som den gentleman han var - tilbød at tage tjansen. Vi endte med at have sex samme aften og selvom han var blid og kærlig hele vejen igennem, var det en forfærdelig oplevelse og jeg endte med at kaste op bagefter, selvom der ingen alkohol var involveret. Han tog det hele meget pænt og var meget undskyldende, selvom jeg blev ved med at fortælle at det ikke var ham der gjorde noget forkert.
Vi er stadig super gode venner og han er sidenhen sprunget ud som homoseksuel. Han (og hans kæreste) adopterede en lille pige et par måneder efter jeg fandt ud af at jeg var gravid, så vores piger er bedste venner den dag idag.

Anmeld Citér

7. december 2017

Anonym

Jeg kan ikke huske mit første rigtige kys .. Men havde min første rigtige kæreste i 13-14 års alderen, så det må næsten have været der .. Min første gang var som 15 årig med min daværende kæreste som var 1 år ældre end mig .. Kan ærligt ikke rigtig huske det, men sexlivet efterfølgende var ret vildt og ret godt   Vi var kærester i omkring halvandet år :) 

Anmeld Citér

7. december 2017

Anonym

Fik min første kæreste, som 16 årige. Og fik mit første kys, da han en aften fulgte mig op til stationen, og lige inden toget kom, gik om bag stationen med mig og gav mig et kys  

Første gang, var samme år med den samme. Det var meget stille og roligt. Var vildt bange, men det var meget forsigtigt og trygt. Kan tydeligt huske mit første bad efter haha, følte mig som et helt fornyet menneske.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.